• امروز : جمعه - ۸ تیر - ۱۴۰۳
2
در جریان سفر به استان آذربایجان شرقی انجام گرفت؛

بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از ۳ پروژه توسعه‌ای منطقه سونگون

  • کد خبر : 134378
  • ۰۳ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸
بازدید مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از ۳ پروژه توسعه‌ای منطقه سونگون
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در سفر یک روزه به استان آذربایجان‌شرقی، ضمن دیدار با سرپرست استانداری و فرمانده سپاه عاشورا، از ۳ پروژه توسعه‌ای شرکت ملی مس در مجتمع مس سونگون بازدید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از مس پرس، دکتر حسین مدرس خیابانی در سفر به آذربایجان‌شرقی، از طرح های توسعه ای شرکت ملی صنایع مس ایران در مجتمع مس سونگون واقع در شهرستان‌های هریس، اهر و ورزقان بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت پروژه ها قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جریان بازدید از پروژه نیروگاه ۲۵۰ مگاواتی خورشیدی در شهرستان هریس، ابراز امیدواری کرد با بهره‌برداری از این پروژه با تولید برق و پایداری شبکه سراسری، بسترهای لازم برای رشد و شکوفایی صنایع منطقه فراهم شود.

پروژه فاز ۲ کارخانه آهک هیدراته اهر دیگر طرح توسعه‌ای بود که مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از روند اجرای آن بازدید کرد و گفت: تمامی قطعات استفاده شده در فاز ۲ این پروژه بومی بوده که وجه تمایز آن محسوب می‌شود و تلاش خواهد شد این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی، تا اواخر پاییز تکمیل و به مرحله بهره برداری برسد.

دکتر مدرس خیابانی همچنین در جریان بازدید از پروژه کارخانجات ذوب و پالایش مجتمع مس سونگون با تاکید بر تسریع در عملیات اجرایی این طرح توسعه ای گفت: در دیدار و نشست ها، مسئولان استانی همواره بر تکمیل پروژه ذوب و پالایش تاکید داشتند که نشان از اهمیت و نقش این پروژه‌ها در تحول اقتصادی، صنعتی و اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی دارد.

http://tejaratava.ir/?p=134378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.