• امروز : پنج شنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۳
2

همکاری استراتژیک فولاد کویر و اسبر بانک روسیه

  • کد خبر : 134090
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱
همکاری استراتژیک فولاد کویر و اسبر بانک روسیه

بزرگترین بانک روسیه و اروپای شرقی و سومین بانک بزرگ اروپا در رأس هیأتی با حضور در فولاد کویر با مدیر عامل این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

رئیس هیئت اسبر بانک روسیه در این دیدار ضمن اعلام آمادگی همکاری های مشترک با فولاد کویر بیان کرد: فولاد کویر به دلیل فعالیت های کیفی و مشارکت های خود در حوزه صادرات محصولات فولادی به روسیه، از جایگاه ویژه در صنایع فولاد این کشور برخودار است. 

گسترش افق‌های مالی فولاد کویر با حمایت اسبر بانک

رستم مراتالف گفت: ما معتبرترین بانک روسیه هستیم و با توجه به موفقیت فولاد کویر در حوزه ایجاد اعتبار در شرایط تحریمی ایران، آماده تعریف همکاری‎های مشترک در حوزه های بانکی و مالی با فولاد کویر  هستیم.

بانک سپه، پلی بین فولاد کویر و بازارهای بین‌المللی

در این دیدار که با حضور مدیران ارشد بانک سپه برگزار شد، معاون اداره کل امور بین‎ الملل بانک سپه گفت: فولاد کویر از بهترین و موفق‎ترین شرکت‌های صنعتی ایران در حوزه تولید و همچنین منظم‌ترین در حوزه‎ های مالی است. 

اعظم اعتماد ضمن ابراز خرسندی از  بیش از دو دهه همکاری‎ های مشترک بین فولاد کویر و بانک سپه افزود: با توجه به گستره فعالیت‎های بانک سپه با اسبر بانک، این بانک می‎تواند نقش تسهیل‎گر بانکی به توسعه فعالیت های بین‎ المللی فولاد کویر در کشورهای حوزه CIS کمک کند. 

مدیرعامل فولاد کویر نیز در این دیدار بیان کرد: این شرکت به دلیل نوع فعالیت و حجم صادرات نیازمند همکاری‎های گسترده ‎تری در حوزه های مالی و بانکی جهت تسهیل امر صادرات است که این امر با وجود اسبر بانک می تواند محقق شود. 

احمد خوروش ضمن تشکر از مجموعه بانک سپه به دلیل همکاری‎های مؤثر با مجموعه فولاد کویر افزود: حضور و وجود بانک سپه در کنار فولاد کویر برای تعریف همکاری‌های مشترک با بزرگترین و معتبرترین بانک روسیه قطعاً هدایت‎گر و تعیین کننده خواهد بود.

http://tejaratava.ir/?p=134090

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.