• امروز : پنج شنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۳
2

حضور شرکت‌ پتروشیمی جم در نمایشگاه روس‌پلاست ۲۰۲۴

  • کد خبر : 133771
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
حضور شرکت‌ پتروشیمی جم در نمایشگاه روس‌پلاست ۲۰۲۴
شرکت‌ پتروشیمی جم در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و مواد اولیه صنعت پلاستیک روسیه از ۱۸ تا ۲۰ ژوئن ۲۰۲۴ برابر با ۲۹ لغایت ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۳ حضور دارد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ روس‌پلاست یک نمایشگاه حرفه‌ای، پیشرو و در حال توسعه است که تجهیزات مدرن، مواد و فناوری‌های مختلف برای پردازش و تولید محصولات پلاستیکی را به نمایش می‌گذارد. این نمایشگاه همواره در حال رشد و توسعه می‌باشد و با مخاطبان منحصر به فرد خود شرایط مطلوبی را برای تعامل شرکای تجاری، توسعه تجارت و رشد صنعت پلیمر در روسیه ایجاد می‌کند.

در نمایشگاه روس پلاست ۲۰۲۴ بیش از ۴۰۰ تولیدکننده و تامین‌کننده از روسیه و کشورهای خارجی آخرین پیشرفت‌ها و تجهیزات مدرن در زمینه طراحی و مهندسی محصول، تجهیزات و مواد برای تولید محصولات پلاستیکی، تولید قالب‌ها، فناوری‌های افزودنی و پرینت سه‌بعدی، طیف وسیعی از محصولات را  معرفی و ارائه خواهند کرد.

در نمایشگاه پلاستیک مسکو زنجیره تولید کامل ارائه شده و تجهیزات مدرن، مواد و فناوری‌های مختلف برای بازیافت و تولید کالاهای پلاستیکی به نمایش گذاشته می‌شود و همچنین در حوزه مواد اولیه، تکنولوژی ماشین‌آلات، اتوماسیون تولید، بازیافت، مواد پلیمری، فناوری مواد افزودنی و چاپ سه‌بعدی، ماشین‌آلات و فناوری‌ها، اتوماسیون تولید، تولیدکنندگان محصولات پلاستیکی، صنعت بازیافت و مواد بسته‌بندی با همّت وزارت صنعت و تجارت روسیه فعالیت دارد.

این رویداد اصلی‌ترین محل ملاقات رهبران صنعت پلاستیک است و به توسعه تجارت و صنعت پلیمر و تعامل شرکای تجار کمک می‌کند.

بر اساس آمار سال گذشته، غرفه‌داران خارجی ۵۰ درصد شرکت‌کنندگان را تشکیل داده بودند و شرکت‌هایی از کشورهای بلاروس، هند، ایتالیا، چین، تایوان، ازبکستان با غرفه‌های انفرادی و ایران و ترکیه با غرفه‌های ملّی خود حضور داشتند.   

گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و مواد اولیه صنعت پلاستیک روسیه، از ۱۸ تا ۲۰ ژوئن ۲۰۲۴ برابر با ۲۹ تا ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ به مدت ۳ روز در کشور روسیه و شهر مسکو برگزار می‌شود.

شایان ذکر است غرفه‌ی شماره 1K36 متعلق به پتروشیمی جم واقع در پاویون یک نمایشگاه بین‌المللی روس‌پلاست میزبان فعالان، بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.

http://tejaratava.ir/?p=133771

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.