• امروز : دوشنبه - ۴ تیر - ۱۴۰۳
2

تعمیق دانش سرمایه‌گذاری، کلید موفقیت در صنعت بیمه است

  • کد خبر : 133436
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
تعمیق دانش سرمایه‌گذاری، کلید موفقیت در صنعت بیمه است

علیرضا نقدلو یکی از موفق‌ترین مدیران ارشد سازمان فروش بیمه باران، از نخستین ماه‌های فعالیت این شرکت وارد شبکه فروش آن شده است و توانسته کارنامه درخشانی را از عملکرد خود به ثبت برساند. آنچه در ادامه می‌خوانید، ماحصلی از گفتگوی ما با او درباره نحوه ورودش به صنعت بیمه و تداوم فعالیت‌هایش است:

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی، او که پیش از این به عنوان تولیدکننده پوشاک در فعالیت بود، در اوایل دهه ۱۳۹۰ فعالیت خود را در صنعت بیمه آغاز کرد. او که به گفته خود از طریق مدیر دفتر منطقه‌ای فرتاک با بیمه باران آشنا شده است، اعتقاد دارد مهم‌ترین وجه تمایز بیمه باران با سایر شرکت‌های بیمه‌گر در اهمیت تخصص‌گرایی و دانش سرمایه‌گذاری است.
نقدلو در این باره تصریح کرد: بیمه باران طی سال‌ها فعالیت خود همواره نشان داده است که با ارائه محصولات نوین و منحصربه‌فرد در بزنگاه‌ها می‌تواند نیاز روز بازار را به محصولات بیمه‌های زندگی گره بزند و با ارائه ویژگی‌های موثر، اقشار مختلف جامعه را از مزیت‌های بیمه‌های زندگی منتفع کند.
او با اشاره به اصول موفقیت در حرفه فروش بیمه زندگی، بیان کرد: فعالیت در صنعت بیمه به ویژه‌ بیمه‌های زندگی کار ساده‌ای نیست اما با تعمیق دانش سرمایه‌گذاری و کسب تخصص در مباحث اقتصادی و البته آموختن صحیح اصول مذاکره می‌توان مسیر را برای موفقیت در این صنعت پیمود. البته با فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی، ضروری است که از اهمیت و تاثیر اینگونه پلتفرم‌ها در ترویج فرهنگ بیمه غافل نشویم.

http://tejaratava.ir/?p=133436

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.