• امروز : یکشنبه - ۳ تیر - ۱۴۰۳
2
در ۵۷ امین سفر استانی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی انجام شد؛

افتتاح طرح توسعه بیمارستان تأمین‌اجتماعی کوثر بروجرد با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان

  • کد خبر : 133430
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۸:۱۸
افتتاح طرح توسعه بیمارستان تأمین‌اجتماعی کوثر بروجرد با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان
در پنجاه‌وهفتمین سفر استانی میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی و در مراسمی با حضور استاندار، نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و جمعی از مدیران سازمان تأمین‌اجتماعی و مسئولان استان لرستان، بهره‌برداری از پروژه احداث پلی‌کلینیک تخصصی و توسعه ظرفیت بستری بیمارستان تأمین‌اجتماعی کوثر بروجرد آغاز شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، با افتتاح این پروژه که در دو بخش احداث پلی‌کلینیک تخصصی در سه طبقه با زیربنای ۴۲۰۰ متر مربع و احداث ساختمان الحاقی بیمارستان با زیربنای۵۸۰۰ متر مربع اجرا شده است، ظرفیت‌های درمان مستقیم بیمه‌شدگان در شهر بروجرد و استان لرستان، افزایش یافته تا بیماران بیمه‌شده این منطقه برای دریافت خدمات مورد نیاز نیازی به مراجعه به شهرها و استان‌های دیگر نداشته باشند.

براساس این گزارش مساحت زیربنای ساختمان‌های احداث شده در این پروژه بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع و هزینه ساخت آن ۲۵۰ میلیارد تومان و هزینه تجهیز آن نیز ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است که در مجموع ۳۵۰ میلیارد تومان در این پروژه از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی هزینه شده است.
سازمان تأمین‌اجتماعی در استان لرستان در حال حاضر دارای سه مرکز بیمارستانی در خرم‌آباد، بروجرد و دورود، دو پلی‌کلینیک شبانه‌روزی در شهرهای خرم‌آباد و بروجرد، یک درمانگاه شبانه‌روزی در الیگودرز و هفت درمانگاه عمومی در شهرهای خرم‌آباد، دورود، کوهدشت، ازنا، پل‌دختر و الشتر است.
در این مراسم همچنین با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و استاندار لرستان و نیز مسئولان محلی استان، کلنگ فاز دوم پروژه توسعه این بیمارستان نیز به زمین زده شد. در این پروژه قرار است ساختمان و تجهیزات بخش‌های قدیمی این بیمارستان نوسازی و مقاوم‌سازی شود.
این خبر تکمیل می‌شود.

http://tejaratava.ir/?p=133430

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.