• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
0
حاصل چهار دهه تولید پایدار و با کیفیت؛

عالی‌ترین نشان رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به فولاد خوزستان اهدا شد

  • کد خبر : 133302
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
عالی‌ترین نشان رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به فولاد خوزستان اهدا شد
شرکت فولاد خوزستان دومین تولیدکننده فولاد کشور و بزرگ ترین صادرکننده‌ی فولاد، در طول بیش از چهار دهه تولید و توسعه توانسته موفقیت‌های بسیاری را کسب کند. یکی از شاخص‌های توسعه‌یافتگی کشورها، میزان تولید و مصرف فولاد است. قرار گرفتن ایران در میان ده کشور تولیدکننده‌ی فولاد پیام روشنی به همراه دارد.

در میان تولیدکنندگان فولاد کشور، فولاد خوزستان به واسطه‌ی تولید فولاد متناسب با استانداردهای جهانی، علاوه بر تامین نیاز داخلی، به بیش از ۲۸ کشور صادرات داشته باشد. پیامد این روند علاوه بر ارزآوری به حفظ جایگاه ایران در میان کشورهای صاحب‌نام در تولید فولاد کمک شایانی کند.

بنگاه های اقتصادی بر اساس چهار شاخص کلی قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش و رضایت مشتری از سوی سازمان رعایت حقوق مصرف‌کنندگان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. شاخص‌هایی که هر کدام به تنهایی نیاز به زیرساخت‌ دارد و احراز و پایبند بودن سازمان به آن ها، نیازمند مدیریت کارآمد و بهره‌گیری از سرمایه‌ انسانی متخصص است.

به گفته‌ی برگزار‌کنندگان بیست و دومین همایش حمایت از مصرف‌کنندگان، هدف از برگزاری مراسم، افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف کنندگان، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات در جهت ارائه محصولات کیفی، تلاش در جهت برقراری قیمت عادلانه، تحویل به موقع و ارائه مطلوب خدمات پس از فروش و تشویق مصرف‌کنندگان است.

فولاد خوزستان توانست، با تکیه بر چهار دهه تولید و توسعه و کسب گواهینامه به عنوان تنها فولاد‌ساز کشور، تندیس ملی طلایی بیست‌ دومین همایش رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را از آن خود کند. افتخاری بی‌نظیر که در کنار سایر موفقیت‌های این مجموعه عظیم صنعتی، قرار گرفت.

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به عنوان متولی برگزاری این همایش از سال ۱۳۸۰، بنگاه های اقتصادی برتر حامی حقوق مصرف‌کننده را در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و مدیران بنگاه های اقتصادی منتخب، به عموم مردم معرفی و با اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از آن ها تقدیر می‌کند.

http://tejaratava.ir/?p=133302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.