• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
1
رئیس کل بیمه مرکزی در همایش «همدلی برای موفقیت» تاکید کرد:

صنعت بیمه در جریان تکانه های اقتصادی کشور موفق عمل کرده است

  • کد خبر : 133287
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۴
صنعت بیمه در جریان تکانه های اقتصادی کشور موفق عمل کرده است
به رغم تکانه های اقتصادی، متغیرهای معیشتی و شاخص های تورمی، صنعت بیمه کشور عملکرد درخشان و قابل قبولی داشته است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی در گردهمایی مدیران شعب بیمه ایران با اشاره به این مطلب افزود: مولفه هایی نظیر پرداخت خسارت به موقع و منصفانه، ارائه محصولات متناسب با نیاز آحاد جامعه و تسهیل عملیات بیمه گری در همگانی سازی صنعت بیمه کشور، نقش بی بدیلی ایفا می کند.
رئیس کل بیمه مرکزی، درهم تنیدگی خدمات بیمه ای با نیاز مردم را نماد مردمی بودن یک صنعت دانست و اظهار داشت: مدیران متخصص و تصمیم ساز با بهره گیری از بدنه کارشناسی و شبکه فروش کارآمد، می توانند پرچم صنعت بیمه را بالاتر از صنایع دیگر به اهتزاز درآورند.
دکتر استادهاشمی، انسجام بخشی و همدلی را دو عامل مهم برای ارتقای سطح کیفی و کمی صنعت بیمه عنوان کرد و افزود: در نهادینه سازی مفاهیم بیمه ای در عمق جامعه به گونه ای عمل کنیم که نام صنعت بیمه با واژه هایی نظیر اعتماد و آرامش، مترادف باشد.
رئیس شورای عالی بیمه در بخش دیگری از سخنان خود اهمیت جایگاه شرکت بیمه ایران را از دو منظر مردمی و حاکمیتی، انکارناپذیر توصیف کرد و از مدیران این شرکت خواست تا برای حفظ و گسترش اعتبار آن بکوشند.
وی در همین راستا تصریح کرد: مراقبت مستمر از برند تجاری بیمه ایران در کنار تعامل سازنده با شرکت های بیمه ای دیگر باید این احساس را منتقل کند که تنها شرکت دولتی کشور نه تنها رقیب بزرگ آنان نیست بلکه شریک همگرا و قابل احترامی به شمار می آید.
دکتر علی استادهاشمی با اذعان به برخی کاستی های صنعت بیمه در فرهنگسازی، خاطرنشان کرد: پرداخت سریع، فنی و منصفانه خسارت و جلب اعتماد زیاندیدگان یکی از ابزارهای جدی فرهنگسازی است که می تواند جامعه وفادار صنعت بیمه را گسترده تر کند.
رئیس کل بیمه مرکزی در پایان از آمادگی کامل نهادناظر صنعت بیمه برای همراهی و همگرایی با طرح های توسعه ای و افزایش ظرفیت خدمات الکترونیکی در کشور خبر داد و گفت: خدمت صادقانه به مردم برای جامعه بیمه گران، اصل نخست و هدف نهایی است و تجلی صنعت بیمه در زندگی آحاد جامعه، نقطه اساسی هدفگذاری ما به حساب می آید.

گفتنی است محمدرضا کشاورز _ مدیرعامل شرکت بیمه ایران _ و محسن پورکیانی _ دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران_ در سخنان خود با ابراز خرسندی از حضور رئیس کل بیمه مرکزی در جمع مدیران استانی،  نسبت به ضرورت همدلی بیشتر بین ارکان صنعت بیمه تاکید کردند.

http://tejaratava.ir/?p=133287

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.