• امروز : سه شنبه - ۲۹ خرداد - ۱۴۰۳
0
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران:

پروژه بار برگشتی تا پایان سال به بهره برداری می رسد/ افزایش ۲۰ درصدی میزان تولید کنسانتره با اجرای پروژه بار برگشتی

  • کد خبر : 133257
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
پروژه بار برگشتی تا پایان سال به بهره برداری می رسد/ افزایش ۲۰ درصدی میزان تولید کنسانتره با اجرای پروژه بار برگشتی
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از پیشرفت ۳۵ درصدی پروژه بار برگشتی خبر داد و گفت: این پروژه تا پایان سال به بهره برداری می رسد.


به گزارش تجارت آوا به نقل از مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران،
 مجتبی حمیدیان، در بازدید از پروژه بار برگشتی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به کمبود ذخایر سنگ، پروژه ای با نام پروژه “بار برگشتی” طراحی شد تا بتوانیم آهن باقی مانده از سنگ های برگشتی از کارخانه فرآوری را استخراج کنیم.

وی با بیان اینکه این پروژه علاوه بر کمک به جدا کردن محصول از باطله موجب کاهش استهلاک دستگاهها می شود افزود: پروژه بار برگشتی به افزایش ظرفیت مجموعه پایین دستی و کاهش هزینه خط بالادستی کمک می کند.

حمیدیان با اشاره به اینکه معادن به سمت سنگ های دانه بندی رفته اند و این در حالی است که ما امکان استفاده از این سنگ ها را نداریم تصریح کرد: پروژه بار برگشتی امکان استفاده از سنگ های دانه بندی را هم مهیا می کند.

وی اضافه کرد: هم اکنون بخش های زیرسازی فونداسیون ها در حال اجراست و تا پایان تابستان فاز اول این پروژه به اتمام می رسد.

حمیدیان از تکمیل پروژه بار برگشتی تا پایان سال خبر داد و گفت: پیش بینی می شود که با بهره برداری از این پروژه حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد میزان تولید کنسانتره شرکت سنگ آهن مرکزی ایران افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه باربرگشتی، طرح توسعه کارخانه کنسانتره در دستور کار قرار می گیرد تا به این ترتیب ظرفیت کارخانه کنسانتره از ۳.۲ میلیون تن به حدود ۵.۲ میلیون تن برسد و خوراک گندله تامین شود.

مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران در ادامه از مراحل ساخت ساختمان اداری مجموعه پرعیارسازی بازدید کرد و در حین افتتاح ساختمان کارگران بخش بستر همگن سازی، قول مساعد برای افزایش خدمات رفاهی کارگران داد.

گفتنی است ساختمان دوم کارگران بخش بستر همگن ساز نیز در حال ساخت است که با دستور مدیرعامل روند اجرای آن سرعت می گیرد.

http://tejaratava.ir/?p=133257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.