• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
1

بومی‌سازی فن‌های کمکی دستگاه غبارگیر کوره‌های پاتیلی در شرکت فولاد آلیاژی ایران

  • کد خبر : 132830
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱
بومی‌سازی فن‌های کمکی دستگاه غبارگیر کوره‌های پاتیلی در شرکت فولاد آلیاژی ایران
با همکاری شرکت فولاد آلیاژی ایران و شرکت‌های دانش‌بنیان، فن‌های کمکی سیستم غبارگیر کوره‌های پاتیلی بومی‌سازی شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی فولاژ، شرکت فولاد آلیاژی ایران در راستای تحقق توسعه پایدار با رویکرد حفظ محیط‌زیست و با استفاده از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان طراحی و ساخت فن‌های کمکی سیستم غبارگیر کوره‌های پاتیلی در برنامه خود قرار داده و به مرحله اجرا درآورده است.

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با اعلام این خبر، بر این موضوع تأکید کرد که با اجرای این طرح علاوه بر کاهش غبار داخل سالن فولادسازی از تراکنش غبار به بیرون کارگاه جلوگیری شده است.

به گفتهٔ محمد کمال‌زاده شرکت فولاد آلیاژی با اختصاص حدود ۸ درصد سرمایه اولیه جهت اجرای سیستم‌های تصفیه و کنترل آلاینده‌های محیط زیستی و اجرای فضای سبز به میزان ۶۰ هکتار گونه‌های تزیینی و ۳۵۰ هکتار گونه‌های بیابانی همواره در حفاظت از محیط‌زیست پیشرو بوده است. مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره بر این موضوع که این شرکت ۶ دوره به‌عنوان صنعت سبز انتخاب شده است، گفت: در سال ۱۴۰۲ علاوه بر هزینه‌های نگهداری سالیانه این سیستم‌ها که حدود ۸۰ میلیارد تومان بوده پروژه‌های نصب فن کمکی کوره‌های پاتیلی، طراحی و نصب سیستم شارژ مستقیم کوره ۳، نصب سیستم پایش آنلاین غبار کوره‌های ۲ و ۳ و مدیریت سایت پسماند ویژه، با اختصاص حدود ۷۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفته است.

http://tejaratava.ir/?p=132830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.