• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
1
طی حکمی از سوی مدیر عامل شستان؛

مدیر عامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان منصوب شد

  • کد خبر : 132726
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۲
مدیر عامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان منصوب شد
طی حکمی از سوی داود عباسی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان شاهین حیدری به عنوان مدیر عامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان منصوب شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد امیر کبیر کاشان، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان با حضور حسنعلی حبیبی معاون اجرایی، امیرحسین اشرفی معاون طرح و برنامه و بودجه، خیرالله موسوی مدیر بازرسی شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان همچنین اعضای هیات مدیره، مدیران و رؤسای شرکت برگزار شد.

در این مراسم حسنعلی حبیبی، معاون اجرایی شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان با اشاره به نیروی انسانی فولاد امیرکبیر کاشان به عنوان مهم ترین نقطه قوت این شرکت، گفت: از زحمات ارزنده و دستاوردهای شهرام عالی وند در دوره ۵ ساله مدیریت  که نتیجه آن عملکرد مطلوب برای شرکت بوده است تقدیر و تشکر دارم چرا که رسیدن به تمامی این اهداف در سایه تدابیر، استفاده از کلیه ظرفیت ها و فرصت ها توسط وی بوده است. 

معاون اجرایی شستان افزود: خواستار همکاری صمیمانه مدیران و کارکنان با مدیرعامل جدید شرکت فولاد امیر کبیر کاشان در راستای تحقق تمامی اهداف و برنامه های توسعه شرکت هستم. 

در ادامه این مراسم، شهرام عالی وند ضمن خیر مقدم به حضار جلسه و تشکر از کلیه همکاران و تیم رهبری، گزارشی از عملکرد ۵ سال گذشته شرکت فولاد امیرکبیرکاشان در زمان مدیریت شان ارائه نمود.

همچنین در این مراسم، شاهین حیدری ضمن  قدردانی از زحمات عالی وند برای وی آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون نمود و به بیان نکاتی درباره تحلیل وضعیت صنعت فولاد بویژه فولاد امیرکبیر کاشان پرداخت.

مدیر عامل شرکت فولاد امیر کبیر کاشان با بیان اینکه با توجه به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۱۴۰۳ به عنوان سال “جهش تولید با مشارکت مردم” از سهامدار عمده شرکت حمایت بیش از پیش را خواستارم، گفت: از کلیه همکاران و تیم مدیریتی شرکت درخواست دارم که با همدلی و همفکری به نحو شایسته ای در جهت پیشرفت شرکت و اهداف تعالی گام بردارند.

گفتنی است، شاهین حیدری سوابقی همچون نائب رئیس ومدیر عامل فولاد توان آور آسیا، مدیر عامل وعضو شرکت شهرک‌های تهران وعضو هیات مدیره و مدیر بازرگانی شرکت فولاد امیر کبیر کاشان را در کارنامه خود دارد. 

http://tejaratava.ir/?p=132726

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.