• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
2
مدیرعامل ایزوایکو در حاشیه آغاز تعمیرات دکل نفتی «سحر یک» :

هزینه تمام‌شده بازسازی کشتی‌ها و دکل‌های نفتی را در ایزوایکو کاهش دادیم

  • کد خبر : 132688
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۹
هزینه تمام‌شده بازسازی کشتی‌ها و دکل‌های نفتی را در ایزوایکو کاهش دادیم
مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) گفت: با اعتماد به توانمندی داخلی و سفارش تعمیرات و بازسازی کشتی‌ها و دکل‌های نفتی به متخصصان داخل این مجتمع، ضمن جلوگیری از خروج ارز، هزینه‌های تمام شده در مقایسه با تعمیرات در خارج از کشور را کاهش داده‌ایم.

به گزارش تجارت آوا به نقل از ایدرونیوز ، سلمان ضربی در حاشیه آغاز تعمیرات دکل نفتی «سحر یک» در مجتمع کشتی‌سازی ایزوایکو گفت : شرکت حفاری شمال، کار بسیار بزرگی را به مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران سپرده است که تلاش خواهیم کرد باتوجه به توان بومی و تجربه این مجتمع بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

ضربی با اشاره به اینکه این دکل نفتی نیازمند تعمیرات اساسی است، اظهار کرد: این دکل به مدت ۱۳ سال به صورت متوالی فعالیت داشته و خروج آن از فعالیت عملیاتی کار دشواری بوده که شرکت حفاری شمال با اعتمادی که به مجتمع ایزویکو داشته، اقدام به خروج از عملیات این دکل کرده است.

مدیرعامل مجتمع کشتی‌سازی ایزوایکو خاطرنشان کرد: باتوجه به کمبود دکل در دریا، سرعت در تعمیرات آن ضروری است و مجتمع صنایع فراساحل ایران بر این مهم واقف است و تمامی تمهیدات جهت تسریع در روند تعمیرات را انجام خواهد داد.

ضربی تاکید کرد: تعمیرات دکل‌ها در داخل کشور می‌تواند علاوه بر جلوگیری از خروج ارز ، موجب کاهش هزینه‌های تمام شده در مقایسه با تعمیرات در خارج از کشور را به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر دکل سحر یک، تعمیرات دکل‌های دیگر نیز در مجتمع کشتی‌سازی ایزویکو انجام شده است، گفت: تاکنون تعمیرات و اورهال حدود ۱۴ دکل با اتکا بر توانمندی متخصصان داخلی در این مجتمع انجام شده است.

http://tejaratava.ir/?p=132688

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.