• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
2

افزایش ۱۳ درصدی درآمد پتروشیمی بوعلی سینا در ۲ ماهه نخست سال ۱۴۰۳

  • کد خبر : 132297
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
افزایش ۱۳ درصدی درآمد پتروشیمی بوعلی سینا در ۲ ماهه نخست سال ۱۴۰۳
گزارش ۲ ماهه نخست شرکت پتروشیمی بوعلی‌سینا با نماد «بوعلی» در بازار سرمایه گویای رشد درآمد این شرکت در بهار سال ۱۴۰۳ است.

بر اساس گزارش منتشر شده «بوعلی» در سامانه کدال که نظر سهامداران را به این نماد پر هوادار گروه شیمایی جلب کرده، شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در ۲ ماهه منتهی به اردیبهشت سال ۱۴۰۳ بیش از ۸.۶ هزار میلیارد تومان درآمد کسب کرده که ۴.۳ هزار میلیارد تومان آن در اردیبهشت‌ماه محقق شده است.

بر اساس این گزارش، درآمد پتروپالایش بوعلی در دو ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه قبل ۱۳ درصد رشد را تجربه کرده است. که نشان از استمرار روزهای خوب این شرکت در بازار دارد.

طی این مدت کوتاه سال جدید، سیاست‌های پتروشیمی بوعلی سینا بر صادرات محصولات با ارزش آروماتیکی خود معطوف بوده است. و این شرکت با صادرات ۲۷۵۱ میلیارد تومان نسبت به دوره مشابه قبل ۹۲ درصد رشد صادرات داشته است.

گفتنی‌ست، همزمان با عملکرد مثبت و بالاتر از ظرفیت شرکت پتروشیمی بوعلی سینا در سالهای اخیر، نماد این پتروپالایشگاه آروماتیکی در بازار سرمایه نیز از زمان عرضه اولیه تا کنون به مانند درآمد شرکت به صورت افزایشی و در حال رشد بوده است.

http://tejaratava.ir/?p=132297

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.