• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
0

رشد ۶۲ درصدی فروش پتروشیمی مارون

  • کد خبر : 132226
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
رشد ۶۲ درصدی فروش پتروشیمی مارون
فروش پتروشیمی مارون در طی دوماهه ابتدایی امسال ۶۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش تجارت آوا، براساس تازه‌ترین گزارش منتشر شده از صورت وضعیت فروش ماهانه پتروشیمی مارون در تارنمای کدال مشاهده می‌کنیم فروش این شرکت در طی دوماه ابتدایی سال جاری به بیش از ۷ هزار و ۲۴۰ میلیارد تومان رسیده است و نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل رشد ۶۲ درصدی را نشان می‌دهد.

محصولات عمده شرکت مارون اتان، اتیلن، پروپیلن، پلی اتیلن سنگین، پلی پروپیلن، بنزین پیرولیز، منو اتیلن گلایکول، دی اتیلن گلایکول، برش‌های پروپان و دی اکسید کربن می‌باشد.

بررسی گزارش پتروشیمی مارون در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری و مقایسه آن با دوماه ابتدایی سال گذشته نشان می‌دهد این شرکت هم در میزان فروش محصولات و هم در مقدار فروش محصولات عملکرد خوبی از خود برجای گذاشته است.

فروش ۵ هزار و ۵۷۰ میلیاردی مارون

پتروشیمی مارون که با نماد مارون در بازار سرمایه شناخته می‌شود محصولات خود را در بازار‌های داخلی و خارجی به فروش رسانده است و عمده درآمد خود را از فروش محصولاتش در بازار‌های داخلی کسب کرده، میزان فروش داخلی شرکت فوق در مدت زمان مورد گزارش به بیش از ۵ هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان رسیده که افزیش ۹۷ درصدی داشته است و علاوه براین میزان صادرات مارون در فروردین و اردیبهشت ماه امسال از مرز ۱ هزار و ۶۶۰ میلیاردی عبور کرده است.

قیمت فروش داخلی محصولات اتیلن و پروپیلن توسط انجمن صنفی کارفرمایی پتروشیمی، قیمت برش‌های پروپان توسط بازرگانی پتروشیمی، قیمت پلی اتیلن سنگین، پلی پروپیلن و بنزین پیرولیز توسط بورس و بعضاً کمیته فروش شرکت و قیمت محصولات گلایکولی براساس قرارداد تعیین می‌شود.

تعداد فروش محصولات مارون ۲۴ درصد رشد داشته است

مقدار فروش این بنگاه اقتصادی در دوماه اول سال ۱۴۰۲ حدودا ۲۱۹ هزار تن بود که امسال مقدار حجم فروش محصولات مارون با رشد ۲۴ درصدی به عدد ۲۷۲ هزار تن رسیده است.

رشد ۶۲ درصدی فروش پتروشیمی مارون

در نهایت رشد چشم گیر مارون در ابتدای امسال باعث شده تا درآمد مارون جهش خوبی پیدا کند و نوید دهنده روزهای خوب در آینده باشد.

منبع: ایپنا

http://tejaratava.ir/?p=132226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.