• امروز : پنج شنبه - ۲۸ تیر - ۱۴۰۳
2

پیام مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت سالگرد عروج بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد

  • کد خبر : 131973
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
پیام مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت سالگرد عروج بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد
مدیرعامل هلدینگ صباانرژی به مناسبت سالگرد عروج بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسمه تعالی
امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه ایشان زنده خواهد ماند. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

چهاردهم خرداد ماه سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی، رهبری فرزانه و مجاهدی دلیر حضرت امام خمینی (ره) است و یوم‌الله ۱۵ خرداد نیز یادآور آغاز نهضتی بزرگ در راه مبارزه با استبداد و نقطه‌عطفی در تاریخ مقاومت و پایداری ملت شریف ایران اسلامی است.

اینجانب سالگرد عروج بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و سالروز شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵خرداد را به پیشگاه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و ملت شریف و غیور ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم.

امیدوارم تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، در حفظ و تداوم میراث ماندگار آن مقتدای حکیم و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم و با پیروی از راه شهیدان وطن پاسدار خونهای ریخته شده در راه اعتلای ایران سربلند و سرافراز باشیم .
علیرضا زمان‌پورمدیرعامل هلدینگ صباانرژی

1

http://tejaratava.ir/?p=131973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.