• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
3

بازدید مدیر عامل گروه نفت و گاز پارسیان از شرکت پتروشیمی شیراز

  • کد خبر : 131349
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹
بازدید مدیر عامل گروه نفت و گاز پارسیان از شرکت پتروشیمی شیراز
مدیرعامل گروه گسترش نفت و گاز پارسیان با تصریح بر دانش فنی پتروشیمی شیراز، بر هم‌افزایی، هدفمند کردن منابع، توسعه و مشارکت در واحدهای این شرکت تأکید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز، مهندس جعفر هاشمی در سفری یک روزه به استان فارس از این شرکت بازدید کرد و از نزدیک در جریان مباحث تولیدی و توسعه‌ای مجتمع پتروشیمی شیراز قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید که با همراهی مدیران ارشد شرکت پتروشیمی شیراز انجام شد، ضمن تقدیر از تلاش‌ جهادی کارکنان پتروشیمی شیراز، اهمیت این مجتمع تولیدی در صنعت پتروشیمی کشور را یادآور شد.

مدیرعامل گروه گسترش نفت و گاز پارسیان همچنین به برنامه‌های گروه متبوع در راستای توسعه صنعت پتروشیمی اشاره و ابراز امیدواری کرد که پتروشیمی شیراز همچنان به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در این صنعت به بالندگی خود ادامه دهد، چرا که نخستین صنعت پتروشیمی کشور محسوب می‌شود و در خاورمیانه هم به آن افتخار می‌کنند.

هاشمی با تاکید بر لزوم هم‌افزایی در پیشبرد تکالیف تعریف شده، خواستار افزایش همکاری‌ها با خانواده بزرگ نفت و گاز پارسیان شد تا ارزش افزوده بیشتری حاصل از فعالیت این صنعت ایجاد شود.

هدفمند کردن منابع و توسعه با رویکرد هم‌افزایی از دیگر مسائل مطرح شده در جریان این بازدید بود که مدیرعامل گروه گسترش نفت و گاز پارسیان در این خصوص به واحد اوره و آمونیاک منطقه ۳ پتروشیمی شیراز گریزی زد و آن را به مثابه توسعه عنوان کرد و گفت: واحد اوره و آمونیاک منطقه ۳ پتروشیمی شیراز نمونه‌ای برای امر توسعه است.

وی بر ضرورت مشارکت در همه ارکان واحدهای پتروشیمی شیراز هم تاکید کرد و نتیجه این مهم را افزایش ارزش افزوده بیشتر برشمرد.

وی در بخش پایانی سخنانش به جایگاه گروه گسترش نفت و گاز پارسیان به عنوان بزرگترین گروه پترو نفتی کشور هم اشاره و اظهار امیدواری کرد که مدیریت دانش در همه گروههای پترو نفتی نهادینه شود. بنابراین گزارش، مهندس حیدرنیا مدیرعامل پتروشیمی شیراز نیز در جریان این بازدید، گزارشی جامع از عملکرد این شرکت طی سال‌های اخیر ارائه کرد.

وی به افزایش تولید، ارتقای کیفیت محصولات، کاهش هزینه‌ها و توسعه سبد محصولات به عنوان مهم‌ترین دستاوردهای پتروشیمی شیراز در این دوره اشاره کرد.

http://tejaratava.ir/?p=131349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.