• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
0
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی:

مسئولان استانی از طرح‌های توسعه شرکت پتروشیمی ارومیه حمایت کنند

  • کد خبر : 131208
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
مسئولان استانی از طرح‌های توسعه شرکت پتروشیمی ارومیه حمایت کنند
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: کشاورزی بودن و وابستگی صنایع تبدیلی استان به این بخش، لزوم حمایت از شرکت پتروشیمی ارومیه را به عنوان تولیدکننده کودهای کشاورزی دوچندان میکند که مسئولان استان نیز باید اهتمام ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از شرکت پتروشیمی ارومیه، ناصر عتباتیدر جلسه بررسی و رفع چالش‌های توسعه‌ای پتروشیمی ارومیه با اشاره به جایگاه، اهمیت و اثربخشی صنعت پتروشیمی در رشد اقتصاد داخلی و تجارت بین الملل، گفت:  پرهیز از خام فروشی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و صنعت پتروشیمی با تبدیل مواد خام به مواد دارای ارزش افزوده به این مهم، جامه عمل پوشانده است.

وی تاکید کرد: توسعه و تقویت پتروشیمی ها به نفع جامعه و کشور است و دومین بازدید تیم قضایی استان از پتروشیمی ارومیه در یکسال اخیر نیز نشان از اهمیت توسعه این مجموعه دارد.

عتباتی تصریح کرد:  اختصاص دو سوم اراضی پتروشیمی ارومیه به فضای سبز بسیار ارزشمند است و قطعا صنایع سبز مورد توجه و حمایت بیشتر مسئولان استانی خواهد بود.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی اشتغال را حلقه مفقوده جامعه عنوان و تصریح کرد: به جهت اهمیت ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان، دستگاه قضا به توسعه صنعت استان توجه ویژه‌ای دارد و تلاش می‌کنیم تا ضمن رعایت مباحث زیست محیطی چرخ صنایع استان بچرخد.

عتباتی تصریح کرد: کشاورزی بودن و وابستگی صنایع تبدیلی استان به این بخش، لزوم حمایت از شرکت پتروشیمی ارومیه را به عنوان تولیدکننده کودهای کشاورزی دوچندان میکند که مسئولان استان نیز باید اهتمام ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

وی افزود: بارزترین ویژگی مدیران استانی گره‌گشایی است بنابراین به حل مشکلات و توسعه پتروشیمی ارومیه کمک خواهند کرد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: در اولین جلسه کمیته قضایی حمایت از سرمایه گذاری با حضور کارشناسان امر، مباحث مربوط به تامین خوراک طرح های توسعه ای شرکت پتروشیمی ارومیه بررسی خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=131208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.