• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
1
رایا سمیعی خواننده جوان عنوان کرد:

دنیای موسیقی، عرصه کشف وشهود است

  • کد خبر : 131085
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵
دنیای موسیقی، عرصه کشف وشهود است
رایا سمیعی خواننده جوانی است که قصد دارد اولین آلبوم موسیقی خود را به بازار عرضه کند.


او که کار موسیقی را با آموزش سازهای گیتار، پیانو وویولن آغاز کرده ، هنر موسیقی را هنر اعجاب آوری می داند که درهمه جوامع مخاطبان و علاقمندان خود را دارد که می توان از ظرفیت های آن برای توسعه عواطف و انگاره های بشری سود جست.
سمیعی دنیای موسیقی را عرصه کشف و شهود می داند که باید در سایه ان خصایص انسانی را پرورش داد . او معتقد است موسیقی این قدرت شگرف را دارد که به زندگی انسانها عمق و ابعاد تازه ای ببخشد.
او سال گذشته قطعه ای با نام دلبرمو را عرضه کرد که در فضای مجازی در حدود یک میلیارد بازدید داشته است که از لحاظ تعداد، یک رکورد کاملا چشمگیر محسوب می شود.
سمیعی در حال حاضر مشغول کار بر روی چند آهنگ تازه است و پیش بینی می شود آهنگ های تازه وی نیز با استقبال مخاطبان روبرو شود.

رایا سمیعى متولد ١٣٨٣ تقریبا از ٩سالگى شروع کردم ساز زدن :گیتار پیانو ویالون و ١٢سالگى فهمیدم ک میتونم بخونم رفته رفته با شرکت در کلاس هاى اواز تونستم صدامو بهتر کنم و در سال ١۴٠٢ با فعالیت در فضاى مجازى حسابى مورد توجه مردم قرار گرفتم و موزیک اى دلبرومو خوندم و با استقبال بی نظیر مردم روبه رو شد با ویو تقریبى ١میلیارد بار بازدید در فضاى مجازى
در حال حاضر دارم روی ترک های جدیدم کار میکنم که امیدوارم مورد استقبال مردم قرار بگیرن

http://tejaratava.ir/?p=131085

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.