• امروز : دوشنبه - ۱۱ تیر - ۱۴۰۳
1

بانک پاسارگاد، بانک رضوی

  • کد خبر : 130183
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۶
بانک پاسارگاد، بانک رضوی
خشت اول بانک پاسارگاد در خاک مقدس مشهد به تاریخ 23 آذرماه 1384 مقارن با میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و ذیل عنایات آن حضرت بنا نهاده شد.

ارزش‌های اخلاقی و اسلامی در تمام ابعاد آن همواره مورد تاکید و توجه راهبران بانک پاسارگاد بوده است، چه کسی والاتر از ثامن‌الائمه برای توسل و پیروی کردن، از این روی یکی از القاب و شعارهای مهم این مجموعه، “بانک پاسارگاد بانک رضوی” است.
در تمام این سال‌ها، این رضوی بودن در تمام مراتب و بخش‌های بانک پاسارگاد تجلی یافته و امروز یکی از اصل‌های جدایی‌ناپذیر این مجموعه است. مدیران، راهبران و بدنه بانک پاسارگاد عملا خودشان را در پیشگاه مقدس حضرت امام رضا (ع) می‌بینند و همین نگاه و توجه خاص سبب می‌شود که کار و خدمت به خلق همانند یک آیین مهم و غیرقابل انکار باشد که هر لحظه آن موجب خشنودی و رضایت خلق و آقا امام رضا (ع) باشد.
حال پس از گذشت ۱۹ سال از خشت اول، به لطف پروردگار و عنایات حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع)، بانک پاسارگاد مبدل به بانکی شاخص و سرآمد شده است که برای دست‌یابی به این موفقیت‌ها و سرافرازی‌ها هیچ‌یک از اصول بانکداری اسلامی را خدشه‌دار نکرده و همواره پای‌بند به ارزش‌های والای اسلامی بوده است.
هر سال در روز میلاد امام مهربانی‌ها امام رضا(ع)، شور و شوق وصف‌ناپذیری در تمام شعبه‌ها و در میان همکاران پاسارگادی به راه است، این روز برای پاسارگادیان به مثابه تجدید میثاق با آن حضرت و اعلام پای‌بندی به عهد و پیمان سابق است.

http://tejaratava.ir/?p=130183

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.