• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
2

پیام تسلیت سرپرست بانک به مناسبت شهادت ریاست محترم جمهور و همراهان ایشان

  • کد خبر : 130155
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹
پیام تسلیت سرپرست بانک به مناسبت شهادت ریاست محترم جمهور و همراهان ایشان
درپی شهادت حضرت آیت اله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور دلسوز و مردمی، وهب متقی نیا رئیس هیئت مدیره و سرپرست بانک کشاورزی در پیامی این ضایعه بزرگ را تسلیت گفت.

درپی متن این پیام را مشاهده می فرمایید:

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ

عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبدیلا

همکاران و مشتریان گرامی

 باسلام و احترام

در سالروزمیلاد مسعود ثامن الحجج ، امام مهربانی ها ، حضرت امام رضا (ع) خادم الرضا، خادم ملت ایران و سید الشهدای خدمت حضرت آیت اله رئیسی ریاست جمهور محبوب ، خدوم و مغتنم مردم ایران به همراه جمعی از یاران وفادار انقلاب اسلامی؛ به شهادت رسیدند.

بی تردید یاد و خاطره زحمات و تلاش های صادقانه این فرزند انقلاب در سنگرهای مختلف خدمت در ذهن مردم شریف ایران همواره به یادگار خواهد ماند.

این کشور، کشور امام رضا (ع) است و او چون پدری مهربان از آن حفاظت و صیانت خواهد نمود.

یقینا وجود آرامش بخش مقام معظم رهبری همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای ملت ما است و به فرمایش معظم له در این شرایط حساس ملت ایران نگران و دلواپس نخواهد بود و هیچ اختلالی در اداره امور کشور به وجود نخواهد آمد.

ما خادمان ملت ایران با شهد ایمان عهد می بندیم که راه آنها را مقتدرانه ادامه خواهیم داد و ذره ای خلل و سستی در این راه پرافتخار در ما ایجاد نمی شود و منتظر فتح الفتوح های بزرگ این ملت هستیم .

اینجانب با عرض تسلیت این ضایعه غم­بار به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، مردم ایران و تمامی انسانهای آزاده در سراسر جهان، برای روح بزرگ این  شهدای عظیم الشان علو درجات از درگاه ایزد منان خواستارم.

وهب متقی نیا
http://tejaratava.ir/?p=130155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.