• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
1

حضور پاکسان در پانزدهمین اجلاس بین المللی اقتصادی و نمایشگاه حلال کازان روسیه

  • کد خبر : 129616
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
حضور پاکسان در پانزدهمین اجلاس بین المللی اقتصادی و نمایشگاه حلال کازان روسیه
شرکت پاکسان با حضور در پانزدهمین اجلاس بین المللی اقتصادی و نمایشگاه حلال کازان روسیه بخشی از توان فنی و تولیدی خود را در معرض دید کارشناسان و فعالان صنعت شوینده و بهداشتی قرار داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت پاکسان، این مجموعه که هم اکنون یکی از بزرگترین تولیدکنندگان مواد شوینده و بهداشتی ایران است، با حضور در نمایشگاه “حلال” شهر کازان روسیه، با هدف شناخت دقیق تر رقبا، زمینه های لازم به منظور افزایش حجم مبادلات و فروش به بازار روسیه را فراهم نموده و همچنین بخشی از توان تولیدی خود را در معرض دید کارشناسان و فعالان این صنعت قرار داده است.

حضور پاکسان در پانزدهمین اجلاس بین المللی اقتصادی

کاظم جلالی سفیر ایران در فدراسیون روسیه ضمن بازدید از این نمایشگاه و دیدار با وزیر کشاورزی کشور روسیه با حضور در غرفه پاکسان در گفت ‌وگوی صمیمی با مدیران این مجموعه و سایر صنعتگران و بازرگانان کشورمان، بر تلاش دوچندان برای بهره‌گیری از فرصت دوره طلایی مناسبات تهران – مسکو در راستای ارتقای مبادلات تجاری دوجانبه تأکید کرد.

در این رویداد واحد بازاریابی و فروش خارجی شرکت پاکسان، بروزترین محصولات خود را در کنار بیش از ۱۴۰ تولیدکننده از کشورهای مختلف به معرض نمایش گذاشته است.

با توجه به وجود بازار کشورهای مسلمان و لزوم اطمینان از تامین مواد اولیه حلال، طبیعی و سلامت محور، عرضه محصولات ایرانی از طریق شرکت های بزرگی چون پاکسان در نمایشگاه کازان بیش از گذشته مورد استقبال قرار گرفته است.

این نمایشگاه از ۲۶ اردیبهشت تا ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

http://tejaratava.ir/?p=129616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.