• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
1

حضور پر شور کارکنان پتروشیمی شیراز در انتخابات

  • کد خبر : 120861
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
حضور پر شور کارکنان پتروشیمی شیراز در انتخابات
در روز جمعه 11 اسفند 1402، همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، شور و شعور حسینی در شرکت پتروشیمی شیراز موج می‌زد. کارکنان این شرکت با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رای، بار دیگر تعهد و وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی شیراز : 

✅ در روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، شور و شعور حسینی در شرکت پتروشیمی شیراز موج می‌زد. کارکنان این شرکت با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رای، بار دیگر تعهد و وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

کارکنان با شور و اشتیاق وصف‌ناپذیری در انتظار رای دادن بودند تا در تعیین سرنوشت خود و کشورشان مشارکت فعال داشته باشند.

در این انتخابات، شاهد حضور پرشور اقشار مختلف کارکنان جوان و پیشکسوت بودیم. این حضور نشان‌دهنده درک بالای کارکنان از اهمیت این انتخابات و نقش تعیین‌کننده آنها در آینده کشور بود.

✅ *رعایت نظم و آرامش*

با وجود حضور پرشور کارکنان، نظم و آرامش درپای صندوق اخذ رای حاکم بود. عوامل اجرایی انتخابات با تلاش و جدیت، در حال برگزاری انتخابات بودند و کارکنان نیز با صبر و حوصله در صفوف منتظر رای دادن بودند.

✅ *تجلی وحدت و همدلی:*

حضور پرشور و آگاهانه کارکنان شرکت پتروشیمی شیراز در انتخابات، بار دیگر وحدت و همدلی آنها را در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشت.

http://tejaratava.ir/?p=120861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.