به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر کاردگر در گردهمایی کارکنان دفتر مدیریت حراست این شرکت اظهار داشت: حراست باید از پرسنل، اموال و دستاوردهای شرکت حفاظت و صیانت کند.
وی با اشاره به اینکه روسای شعب و مدیران با مشکلات اجرایی بسیاری مواجه هستند و حراست باید مرتفع و هموار کننده مسیر آنها باشد، افزود: حراست باید تخلف و تقلب را شناسایی و با تذکر و ارشاد ( امر به معروف و نهی از منکر) از انحراف جلوگیری کند.
مدیرعامل بیمه دانا، داشتن شرکت کارآمد را باعث ایجاد منافع برای ذینفعان از قبیل کارکنان و بیمهگذاران دانست و خواستار افزایش تعامل و هم افزایی بیشتر حراست با بخش های مختلف شرکت شد.
وی ابراز امیدواری کرد با برنامههای پیش روی مدیریت حراست، مخصوصاً استقرار کارشناسان حفاظت شعب در مناطق، شاهد افزایش بهره وری و رشد بیشتر این مجموعه باشیم.