• امروز : چهارشنبه - ۱۳ تیر - ۱۴۰۳
0
قدم جانبازان روی چشم صنعت؛

وعده پتروشیمی ایلام به جانبازان قطع نخاعی محقق شد

  • کد خبر : 107189
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
وعده پتروشیمی ایلام به جانبازان قطع نخاعی محقق شد
شب چهارشنبه اول آذرماه، شرکت پتروشیمی ایلام جانبازان قطع نخاعی و سرافراز استان را همراه خانواده‌ به مجتمع دعوت کرد تا قول مدیر عامل شرکت را محقق کند.

سربازان دیروز وطن که بخشی از جسم خود را در جبهه‌های نبرد نظامی از دست داده‌اند امروز از پتروشیمی بازدید کردند تا هم ثمره جانفشانی خود و هم‌ حاصل تلاش سربازان امروز جنگ اقتصاد‌ی در شرکت پتروشیمی ایلام را از نزدیک شاهد باشند.
در این مراسم سیدغلامحسن گرشاسبی با ذکر این نکته که قدوم مبارک جانبازان استان به مجتمع صنعتی پتروشیمی ایلام منشا خیر و برکت خواهد بود گفت:با ایثارگری شهدا و جانبازان استان در‌ دوران دفاع مقدس، تولید در این شرکت به صورت پایدار ادامه دارد.

مدیرعامل پتروشیمی ایلام با تبریک هفته بسیج و یاداوری رشادت‌های بسیجیان در جبهه حق علیه باطل افزود:این شرکت در قالب مسئولیت‌های اجتماعی تکریم جانبازان و ایثارگران استان را وظیفه ذاتی خود می‌داند.
گرشاسبی ادامه داد:استان ایلام با تقدیم سه هزار شهید والامقام به تمامیت ارضی و امنیت ایران اسلامی، کانون ایثارگری در کشور محسوب می‌شود.
وی خاطرنشان کرد:امنیت و اقتصاد تولید در استان بدون هزینه تامین نشده است و برای برقراری آن خون‌های گرانبهایی تقدیم انقلاب شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام، در این مراسم که حجت الاسلام علی محمدی نماینده ولی فقیه در سپاه استان ، اسدی مدیر کل بنیاد شهید استان، سرهنگ شفیعی فرمانده بسیج کارگری و کارخانجات و خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران نیز حضور داشتند، هدایای مادی به خانواده‌های جانبازان قطع نخاعی استان تقدیم و سفر جانبازان و خانواده‌های مکرم‌شان به کربلا به زودی انجام خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=107189

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.