• امروز : یکشنبه - ۱۱ شهریور - ۱۴۰۳
6

نشست معاون وزیر نفت با مدیرعامل و مدیران شرکت ملی حفاری ایران با هدف رفع چالشهای منابع انسانی

  • کد خبر : 106892
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴
نشست معاون وزیر نفت با مدیرعامل و مدیران شرکت ملی حفاری ایران با هدف رفع چالشهای منابع انسانی
معاون وزير در توسعه مدیریت و سرمايه انساني وزارت نفت ، ضمن تبادل اطلاعات با مديرعامل و مدیران شركت ملي حفاري ايران چالش ها و مشكلات منابع انسانی اين شرکت را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در ابتدای این جلسه دکتر گلپایگانی ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار افزود: صنعت حفاری و شغل حفاری به دلیل ماهیت کار و دوری از خانواده(طرح اقماری)،با سایر مشاغل کشور تفاوت دارد . این صنعت در دنیا توسط چند کشور خاص مدیریت و هدایت میگردد ، اما در ایران صنعت حفاری و خدمات جنبی آن ،توسط متخصصان ایرانی مدیریت و راهبری می گردد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در این نشست اظهار کرد: با هم افزایی مدیران وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران در یکسال گذشته آرامش نسبی در میان کارکنان ودکل های این شرکت حاکم گردید که تداوم این امر نویدبخش آینده ی روشن در افزایش بهره وری و راندمان کاری است.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران در ادامه افزود: مشکلات پیش آمده در ادوار گذشته و خروج نیروهای متخصص بعلت ماهیت کار مشاغل حفاری ،جذب نیروی بومی و آشنا با آب و هوای استان خوزستان اولویت برنامه های گزینشی در این شرکت می باشد.

در ادامه عبدالرحمان نساج مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران، مشکلات کارکنان اقماری و ستادی از جمله موضوع سقف حقوق ، کف حقوق، پاداش پایان سنوات خدمت و محتوی اجرای ماده ۱۰ نظام اختیارات نفت،تعدیل مدرک تحصیلی کارکنان رسمی ،ارتقاء شغلی و انتقال تبدیل وضعیت شدگان بند (د) به سایر شرکتهای نفتی را مطرح نمود و افزود: در طی دولت سیزدهم با حمایت های مدیرتوسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران گامهای بلندی در خصوص ساماندهی ۷۰ پیمان نیروهای ارکان ثالث و تغذیه در سامانه سا‌پنا، اخذ مجوز جهت مستمر غیرپروژه ای قلمداد نمودن پیمانهای نیروهای حراست و خدمات غذایی این شرکت و اضافه نمودن آنان به سامانه سا‌پنا ، تبدیل وضعیت مشمولین ایثارگر شرکت ملی حفاری در قالب بند (د)و (و) و برقراری حقوق و مزایای آنها برداشته شده است.

پس از اعلام نظرات و پیشنهادات همه مدیران ارشد شرکت ملی حفاری ، علی مددی دستورات لازم را ارائه نمودند و در بخشهایی با تفویض اختیار به مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران خواستار رفع مشکلات یاد شده گردیدند.
وی یادآوری کرد اقدامات مناسبی در سطح شورای اداری ، استخدامی صنعت نفت و سازمان اداری و استخدامی کشور و همچنین سازمان امور مالیاتی در حال انجام میباشد که به محض حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

این جلسه با حضور مهدی علی مددی معاون وزیر در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، حسین نژاد مدیر کل تدوین مقررات اداری و استخدامی وزارت نفت وفریبرزفرشاد مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران، حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران، عذاری مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و جمعی از مدیران ارشد وزارت نفت، شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی حفاری ایران پس از ادای احترام به مقام شامخ شهید گمنام ،در سالن جلسات ساختمان مرکزی شرکت ملی حفاری ایران در اهواز برگزار شد.

http://tejaratava.ir/?p=106892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.