• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
مدیرعامل پتروشیمی شازند توضیح داد

چرایی استقبال از سهام پتروشیمی شازند در بورس

  • کد خبر : 86213
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
چرایی استقبال از سهام پتروشیمی شازند در بورس
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند به ارائه توضیحاتی درباره رشد تولید این مجموعه و چگونگی استقبال از سهام آن در بورس پرداخت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از آتیه‌آنلاین، روابط عمومی پتروشیمی شازند گفتگویی ویدئویی از مدیرعامل این مجموعه منتشر کرده که در قالب آن علیرضا خلیلی‌نیا، مدیرعامل پتروشیمی شازند از تامین خوراک و به‌دنبال آن، رشد تولید این مجموعه خبر داده است.

به گفته وی، تامین خوراک برای این مجموعه اتفاق مهمی بود چراکه افزایش تولید طی سالیان گذشته از سیاست‌های مهم پتروشیمی شازند بوده که مستلزم تامین خوراک است.

خلیلی‌نیا در این‌باره گفت: در بحث تامین خوراک اتفاقات بسیار خوبی رخ داده و در قالب رایزنی‌هایی که با مجموعه‌های مختلف از پالایش و پخش تا پتروشیمی‌ها و کمیسیون انرژی مجلس صورت گرفته، طی چند ماه مخازن پتروشیمی شازند پر شده است.

وی افزود: مبادی اصلی ورودی ما نیز همان مبادی است که از قبل تعریف شده بود؛ یعنی پالایشگاه اصفهان، پالایشگاه اراک، آبادان. این خوراک ازطریق خط لوله وارد مجموعه می‌شود.

مدیرعامل پتروشیمی شازند با اشاره به تامین خوراک و نقش آن در افزایش تولید این مجموعه، گفت: این روند موجب شده است طی دو ماه آخر سال گذشته روند فروش و سودآوری این شرکت نسبت به ۱۰ ماه ابتدایی سال با افزایش مواجه شده و به سود مالی پایان سال کمک کند. امسال نیز برنامه به همین صورت خواهد بود و به دلیل همین روند بود که طی هفته‌های اخیر شاهد بودیم سهم “شاراک” در بورس جزو سهام‌های پرحجم بود.

http://tejaratava.ir/?p=86213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.