• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

پیام تسلیت مدیرعامل بانک مسکن در پی درگذشت حضرت آیت الله علوی گرگانی

  • کد خبر : 49467
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
پیام تسلیت مدیرعامل بانک مسکن در پی درگذشت حضرت آیت الله علوی گرگانی
در پی رحلت حضرت آیت ا... سید محمد علوی گرگانی مرجع عالیقدر تقلید، محمود شایان در پیامی درگذشت این فقیه بزرگوار را تسلیت گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا ، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن طی پیامی درگذشت آیت الله علوی گرگانی را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام، علما و اساتید و فضلای حوزه‌های علمیه، و بیت عالیقدر ایشان و عموم شیعیان و مسلمانان جهان تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت مدیرعامل بانک مسکن به شرح زیر است:

“بقا مختص ذات یگانه اوست”

خبر ناگوار رحلت مرجع عالیقدر عالم تشیع، حضرت آیت ا… سید محمد علوی گرگانی باعث اندوه و تألم تمامی علاقمندان و ارادتمندان آن عالم جلیل القدر شد.

سابقه کم نظیر علمی ایشان و بهره مندی از محضر درس مراجع بزرگوار شیعه علی الخصوص حضرت آیت ا… بروجردی ، حضرت امام خمینی(ره)، حضرت آیت ا… گلپایگانی و بسیاری دیگر از حضرات آیات و علمای اعلام افتخاری بزرگ در سابقه ی علمی آن بزرگوار سفر کرده است.

تبحر ایشان در مبانی فقهی و اصولی و تسلط بر زبان های مختلف و وسعت علمی آن مرجع گرانقدر در کنار روح بزرگ و گفتار شیوای ایشان، نقشی مهم در ترویج معارف نورانی قرآن کریم و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) داشته است.

اینجانب، این مصیبت سنگین را تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای روح ایشان رحمت واسعه الهی و برای بیت محترم، شاگردان و ارادتمندان ایشان صبر و اجر آرزو می نمایم.

                                                                                                                                            محمودشایان

http://tejaratava.ir/?p=49467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.