• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

پیام تبریک مهدی کشاورز به مناسبت فرا رسیدن روز ملی حمل و نقل

  • کد خبر : 70694
  • ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
پیام تبریک مهدی کشاورز به مناسبت فرا رسیدن روز ملی حمل و نقل
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرا رسیدن 26 آذر روز ملی حمل و نقل را به فعالان پر تلاش این صنعت به ویژه همکاران مدیریت حمل و نقل عمومی کیش و رانندگان زحمت کش این ناوگان تبریک گفت

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در پیام تبریک مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت فرا رسیدن ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل آمده است:

به نام خدا

فرا رسیدن روز ملی حمل و نقل، فرصت مغتنمی برای گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان پرافتخار و ارج نهادن به فعالان این عرصه می باشد که با تلاش و همت خود امروز شاهد تحولات چشمگیری در این صنعت هستیم که قابل تقدیر و قدردانی است.

بی تردید با رویکرد توسعه محور در مسیر خطیر”حمل و نقل” که به عنوان یکی از حیاتی ترین شریان های توسعه اقتصادی در جوامع پیشرفته است می توانیم اقدامات موثری در حوزه های توسعه زیرساخت ها، استاندارد سازی خدمات حمل و نقلی، تامین رفاه و ایمنی مسافران در بخش های مختلف حمل و نقل هوایی، دریایی، درون شهری و… انجام دهیم.

امروزه جایگاه حمل و نقل در جزیره کیش به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار گردشگری کشور و منطقه محسوب می شود که در روند توسعه اقتصادی تاثیر گذار است.

به طور حتم در سایه هم افزایی همه دستگاه های مرتبط با صنعت حمل و نقل و توجه جدی به بهره گیری از فناوری های پیشرفته و متنوع این حوزه، شاهد ارتقاء کمی و کیفی خدمات حمل و نقل در جزیره کیش خواهیم بود.

اینجانب، روز ملی حمل و نقل را به تمام فعالان و پیشگامان این صنعت تبریک عرض می کنم و با ارج نهادن به تلاش همه دست‌ اندرکاران به‌ ویژه همکاران مدیریت حمل و نقل عمومی کیش و رانندگان زحمت کش این ناوگان که با اعتماد به خادمان خود در سازمان منطقه آزاد کیش، یاریگر ما در رفع مشکلات و بهبود جایگاه صنعت حمل و نقل این منطقه هستند.

مهدی کشاورز

رییس هیات مدیره و مدیرعامل 

http://tejaratava.ir/?p=70694

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.