• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
2

واریز سود صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی

  • کد خبر : 69936
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
واریز سود صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی
سود روزشمار منتهی به 15آذر ماه 1401صندوق سرمایه گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی برای دوره ماندگاری یک ماه کامل معادل 21/15درصد به حساب سرمایه گذاران واریز شد .

به گزارش تجارت آوا به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه شرکت تامین سرمایه تمدن ؛ صندوق سرمایه گذاری اندوخته توسعه صادرات آرمانی با توجه به بازدهی کسب کرده در بازار سرمایه نرخ سود سرمایه گذاران تا پایان سال جاری ۲۱/۱۵درصد اسمی ( معادل ۲۳/۳۳درصد موثر) سالانه و معاف از مالیات برآورد کرده است.

شایان ذکر است ، صندوق سرمایه گذاری اندوخته توسعه صادرات که از نوع درآمد ثابت است از سال ۹۴ با مدیریت شرکت تامین سرمایه تمدن آغاز به فعالیت کرده است. این صندوق تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار قرار دارد و با ضمانت بانک دولتی توسعه صادرات جای تردیدی برای سرمایه‌گذاران باقی نمی‌گذارد.

 در حال حاضر خالص دارایی این صندوق بیش از ۱۸۰,۰۰۰ میلیارد ریال است. ارزش هر واحد این صندوق سرمایه‌گذاری صد هزار تومان است و هر فرد حتی با یک واحد نیز می‌تواند سرمایه‌گذاری را شروع کند. سود روزشمار و بالاتر از نرخ بانکی این صندوق، به صورت ماهانه پرداخت شده و گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذارانی است که خواهان ریسک کم و سودی بالاتر از نرخ بانکی هستند.

http://tejaratava.ir/?p=69936

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.