• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

نهضت جمع آوری پسماندهای خشک در منطقه ۴

  • کد خبر : 59520
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
نهضت جمع آوری پسماندهای خشک در منطقه ۴
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه4 گفت: در ادامه طرح نگهداشت شهر نهضت جمع آوری پسماندهای خشک در مجتمع های مسکونی منطقه کماکان اجرا می شود.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ؛ “رضا معلم ” با اعلام این خبر گفت : در راستای اجرای سیاست های سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و به منظور ترویج هرچه بیشتر فرهنگ تفکیک پسماندخشک از مبدا، طی دو هفته اخیر با همکاری سامانه ۱۳۷ ، ۶۹۰ کیلوگرم پسماندخشک در مجتمع های مسکونی جمع آوری و تبدیل آن به کود کمپوست شد.
او گفت: مخلوط کردن پسماندهای خشک مانند شیشه، فلز، کاغذ و پلاستیک با پسماندهای تر از قابلیت بازیافت این پسماندهای خشک و ارزشمند می کاهد، در این خصوص منطقه ۴ با در اختیار قراردادن مخازن ۱۱۰۰ لیتری پسماند و آموزش نیروهای اداری و خدماتی و آموزش های شهروندی گامی موثر برای داشتن شهری سلامت و پاکیزه برداشته است.
معلم اظهار داشت: حفظ محیط زیست و انتقال آن به آیندگان به عنوان میراث ماندگار بشریت برای نسل های بعدی، از وظایف اصلی و مهم هر شهروند بوده و اقدامات این منطقه در راستای جامه عمل پوشاندن به اهداف والای حفاظت و صیانت از محیط زیست است.

http://tejaratava.ir/?p=59520

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.