• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

موفقیت بانک شهر درخدمات رسانی شایسته به مشتریان و جلب اعتماد شهروندان

  • کد خبر : 83364
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹
موفقیت بانک شهر درخدمات رسانی شایسته به مشتریان و جلب اعتماد شهروندان

شهردار کلانشهر اصفهان با اشاره به محبوبیت روزافزون بانک شهر در میان تمامی اقشار جامعه، گفت: شاهد موفقیت این بانک در خدمات رسانی شایسته به مشتریان و جلب اعتماد شهروندان هستیم.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، علی قاسم زاده در دیدار با رئیس و معاونان منطقه اصفهان بانک شهر با تاکید بر اینکه این بانک تنها بانک حامی و یاری رسان شهرداری ها است، افزود: بانک شهر طی سال های اخیر ضمن ارائه خدمات برتر بانکی به همگان به خصوص فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی، همانند گذشته نیز نقش مهمی در کمک به شهرداری ها برای تسریع در روند انجام پروژه های شهری داشته است.
قاسم زاده با اشاره به افزایش استفاده شهروندان از خدمات بانکداری الکترونیک و کاهش حضور در شعب بانک ها، خاطرنشان ساخت: بانک شهر در زمینه توسعه بانکداری الکترونیک نیز بسیار موفق عمل کرده و مسئولان این بانک به خوبی بر نیازهای مشتریان شبکه بانکی و شهروندان در این حوزه آگاه هستند.
وی در ادامه با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های بانک شهر را با هدف کاهش مشکلات شهرنشینی در دستور کار داریم، تصریح کرد: آلودگی هوا نه تنها امروز یکی از چالش های اصلی مدیریت شهری بلکه یکی از چالش های مهم دولت هاست. تنها چاره آن نیز توسعه حمل و نقل عمومی می باشد.
قاسم زاده گفت: در این خصوص قطعا طی سال جاری همکاری های سازنده ای با بانک شهر برای رفع مشکلات و معضلات شهری خواهیم داشت.
تقی نجفی رئیس منطقه اصفهان نیز در این دیدار با بیان اینکه بانک شهر حمایت از شهرداری ها را به عنوان اصلی مهم همواره در دستور کار داشته است، گفت: هم اکنون بانک شهر به دلیل نقش پر اهمیتی که در توسعه شهرهای کشور دارد ، به عنوان بازوی توانمند شهرداری ها حمایت خود را به بهترین شکل از آنان انجام می دهد.
نجفی تصریح کرد: امید است در سال جدید تعاملات شهرداری و بانک شهر نسبت به قبل بیشتر شود و بتوانیم تا حد امکان نیازهای شهرداری ها را برطرف کنیم.

http://tejaratava.ir/?p=83364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.