• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک رفاه برگزار شد

موافقت سهام‌داران با افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران به میزان ۶۶۰ هزار میلیارد ریال

  • کد خبر : 80511
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
موافقت سهام‌داران با افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران به میزان ۶۶۰ هزار میلیارد ریال

در مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده صاحبان سهام بانک رفاه کارگران افزایش سرمایه این بانک به میزان ۶۶۰ هزار میلیارد ریال به تصویب رسید.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این مجمع که امروز پنج‌شنبه ۲۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ با حضور ۱۰۰ درصدی نمایندگان سهام‌داران برگزار شد، سرمایه بانک رفاه کارگران از رقم ۱۹۲هزار میلیارد ریال به ۶۶۰ هزار میلیارد ریال افزایش و به تصویب رسید و به عنوان بی‌سابقه‌ترین افزایش سرمایه شبکه بانکی کشور معرفی شد. 

بر اساس این گزارش، دکتر مرتضی لطفی رئیس مجمع و عضو هیئت مدیره سازمان تامین تامین اجتماعی طی سخنانی در این مجمع با قدردانی از تلاش‌های دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران، اعضای هیئت مدیره و تمامی مدیران و کارکنان این بانک در راستای افزایش سرمایه گفت: اقدامات بسیار ارزشمندی در سال‌های اخیر در سازمان تامین اجتماعی اجرایی شده است و این افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران نیز از جمله این اقدامات محسوب می‌شود. 

عضو هیئت مدیره سازمان تامین تامین اجتماعی گفت: بانک رفاه کارگران یک امانت بسیار ارزشمند و بین‌النسلی است که باید در پاسداشت آن همچون گذشته تلاش کنیم.

http://tejaratava.ir/?p=80511

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.