• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

مدیرعامل پست بانک ایران از دو شعبه و یک باجه بانکی روستایی در تهران بازدید کرد

  • کد خبر : 46233
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
مدیرعامل پست بانک ایران از دو شعبه و یک باجه بانکی روستایی در تهران بازدید کرد

دکتر بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران صبح امروز یکشنبه ۲۴ بهمن در بازدیدی سر زده و با هدف بررسی و رسیدگی بر نحوه پرداخت تسهیلات بدون ضامن در بانک، از شعب ستارخان، پاکدشت و باجه بانکی روستایی اسلام آباد شهرری بازدید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از  روابط عمومی پست بانک ایران، بهزاد شیری مدیرعامل بانک در این بازدیدها، وضعیت پرداخت تسهیلات بدون ضامن، منابع و مصارف، تعداد پرونده‌های تسهیلات پرداختی و ضمانت‌نامه‌های صادره شعب را نیز مورد بررسی قرار داد.
صمد ترکی رئیس شعبه ستارخان در این بازدید، گزارشی از وضعیت منابع، تعداد مراجعه کنندگان برای دریافت تسهیلات بدون ضامن اعلام کرد و گفت: بیشتر مشتریان این شعبه به دلیل بافت فعالیت ها در منطقه صاحبان بنگاه فروش خودرو و مستمری بگیران هستند و عمده تسهیلات پرداختی شعبه کارت اعتباری ۵۰۰ میلیون ریالی بوده است.
در ادامه این بازدیدها محمدرضا کریمی زاده رئیس شعبه پاکدشت، گزارشی از وضعیت منابع، تعداد باجه‌های بانکی روستایی تحت نظارت، تعداد و نوع تسهیلات پرداختی، تعداد ضمانت‌نامه‌های صادره، تعداد مشتریان برای پرداخت تسهیلات بدون ضامن به مدیرعامل ارائه کرد.
دکتر شیری بر استفاده بهینه از ظرفیت ها‌ و فرصت‌ به وجود آمده برای اجرای طرح‌های نیکان و پیشتازان بر اجرای دقیق و بهینه بخشنامه وزارت امور اقتصادی و دارایی برای پرداخت تسهیلات بدون ضامن تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تاکید کرد و رهنمودهایی برای افزایش منابع، ایجاد و فعال سازی باجه‌های بانکی روستایی واجد شرایط و شهرک های مسکونی مطرح و تصریح کرد: تمام تلاش ما در بانک این است که ضمن جلب رضایت مشتریان، جایگاه بانک را در سطح جامعه و میان رقبا ارتقاء دهیم.
مدیرعامل همچنین در گفت‌‌وگوی تلفنی با آرش شهرکی‌کیا مدیر امور شعب استان‌های تهران، البرز، سمنان و قم برای راه‌اندازی باجه بانکی روستایی در شهرک‌های حاشیه‌ای مسکن مهر و انقلاب نکاتی را ارائه کرد و با تعدادی از مشتریان حاضر در شعبه پاکدشت در مورد علل حضور آنان و رضایت آنان از خدمات بانکی گفت‌وگو کرد.
دکتر شیری در بازدید از باجه بانکی روستایی اسلام آباد شهرری نیز وضعیت منابع و مصارف تعداد و نوع پرونده‌های تسهیلات را مورد بررسی قرار داد.
مهدی تیموری مسئول باجه‌ بانکی روستایی اسلام آباد، بیشترین درخواست مشتریان را بهره‌مندی از تسهیلات قرض الحسنه طرح نیکان اعلام کرد.
در این بازدیدها، مدیرعامل پست بانک ایران را محمد غلامی مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل حوزه مدیریت و سیدرحمان حسین پور رئیس اداره کل روابط عمومی همراهی ‌کردند.

http://tejaratava.ir/?p=46233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.