• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

مخابره صدای مشتریان بانک آینده به مدیران از ۱۰ خط

  • کد خبر : 20971
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶
مخابره صدای مشتریان بانک آینده به مدیران از ۱۰ خط

  نظر به ضرورت ایفای تعهدات بر پایه اصول خط‌مشی سازمانی و اهداف تعریف‌شده و با هدف افزایش رضایت‌مندی و وفادارسازی مشتریان با به‌کارگیری ابزارهای ارتباطی، علاوه بر پاسخ‌گویی در ساعات اداری از طریق تلفن ۸۵۹۳۰، شماره تماس ۸۵۹۳۶-۰۲۱ نیز با دریافت و ضبط ۲۴ساعته نظرات و تقاضاهای مشتریان توسط اداره مدیریت شکایات و تقاضاهای […]

نظر به ضرورت ایفای تعهدات بر پایه اصول خط‌مشی سازمانی و اهداف تعریف‌شده و با هدف افزایش رضایت‌مندی و وفادارسازی مشتریان با به‌کارگیری ابزارهای ارتباطی، علاوه بر پاسخ‌گویی در ساعات اداری  از طریق تلفن ۸۵۹۳۰، شماره تماس ۸۵۹۳۶-۰۲۱ نیز با دریافت و ضبط ۲۴ساعته نظرات و تقاضاهای مشتریان توسط اداره مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده فعال شد. بدین ترتیب، مسیر دسترسی به واحد شکایات و تقاضاها به ۱۰ کانال ارتباطی ارتقا یافت.

پیام‌های صوتی دریافت‌شده در این سامانه ارتباطی، ضبط و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به بازشنوی و پی‌گیری‌های لازم بعدی صورت می‌گیرد.

http://tejaratava.ir/?p=20971

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.