• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
قائم‌مقام رئیس کل بیمه مرکزی و هیات همراه در بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی:

صنعت بیمه موضوع کاهش آلام حادثه‌دیدگان را تا پایان دنبال خواهد کرد

  • کد خبر : 78182
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷
صنعت بیمه موضوع کاهش آلام حادثه‌دیدگان را تا پایان دنبال خواهد کرد

حرکت جهادی صنعت بیمه در کنار ایفای مسئولیت‌های اجتماعی یک الگوی شایسته است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، دکتر مجید مشعلچی در جریان بازدید از مناطق زلزله‌زده و دیدار با آسیب‌دیدگان ناشی از این حادثه با اشاره به این مطلب افزود: دغدغه‌های دولت و مردم در صورت بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های بیمه‌ای کشور و استفاده از پوشش‌های حداکثری بیمه‌ای در هنگام وقوع حوادث اینچنینی به حداقل خواهد رسید.
قائم‌مقام بیمه مرکزی با تشریح فرایند پرداخت خسارات زلزله‌زدگان از حذف تشریفات رایج و تسریع در روند تقدیم چک خسارت به آسیب‌دیدگان، خاطرنشان کرد: پرداخت خسارات بیمه‌گذاران با نگاه حداکثری به تاکید رئیس کل بیمه مرکزی صورت می‌گیرد و شرکت‌های بیمه در کنار این امر حرفه‌ای به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود نیز پرداخته‌اند.
وی از اهدای صدها فقره چادر و سایر اقلام ضروری از سوی صنعت بیمه به زلزله‌زدگان خبر داد و پیام همدردی وزیر امور اقتصادی و دارایی و همچنین سکاندار صنعت بیمه را به مسئولان شهرستان و مردم حادثه‌دیده ابلاغ کرد.
گفتنی است بیمه مرکزی و سایر ارکان صنعت بیمه از نخستین ساعات وقوع زمین‌لرزه شهر خوی به ایفای ماموریت‌های حرفه‌ای و مسئولیت‌های اجتماعی خود پرداخته‌اند.

http://tejaratava.ir/?p=78182

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.