• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
10

سود خالص شرکت سیمان قاین ۸۱ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 28680
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۷
سود خالص شرکت سیمان قاین ۸۱ درصد افزایش یافت
شرکت سیمان قائن موفق شد در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 81 درصد در شاخص سود خالص رشد داشته باشد که این رقم معادل 49 میلیارد تومان است.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، محمد غفران خلقی با اشاره به اهمیت قابل توجه راهبردهای شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی و سیتا گفت: شیوع ویروس کووید۱۹ و تحریم های ظالمانه بر تمام کشور تاثیر قابل توجهی گذاشت و صادرات را تا حد بسیار زیادی محدود کرد اما به دلیل برنامه ریزی دقیق شرکت های سرمایه گذاری تامین اجتماعی و سیمان تامین این شرکت توانست با بزرگترین بحران های اقتصادی مقابله و با هدف تمرکز بر فروش داخلی به جای صادرات به افزایش ۸۱ درصدی سودخالص در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه قبل دست یابد.
مدیرعامل شرکت سیمان قائن با اشاره به اهمیت بحث های فنی در هلدینگ به فعالیت سه ماهه گذشته پرداخت و در این زمینه توضیح داد: افزایش ۱۶درصد تولید کلینکر در سه ماهه اول ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه ۱۳۹۹ و افزایش شاخص MTBS کوره و کسب بالاترین میزان در گروه در سه ماهه اول ۱۴۰۰ از مهمترین اقدامات انجام شده فنی در سه ماهه نخست سال جاری است.
وی عرضه سیمان در بورس کالا را دلیل اصلی تعادل قیمت ها دانست و در این باره توضیح داد: این بازار کمک می کند تا قیمت ها در نظام عرضه و تقاضا و به طور واقعی تعیین شود. از این جهت باید در نظر داشته باشیم که نظام عرضه و تقاضا نسبت به قیمت گذاری دستوری سیاستی شفاف و در راستای حفاظت از حقوق صاحبان سهام است. عرض سیمان در بورس کالا که از اواخر خرداد ماه سال جاری انجام شد در ماه های آتی نتایج مناسبی را برجای خواهد گذاشت.

http://tejaratava.ir/?p=28680

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.