• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

در ماه مبارک رمضان ۱۲۷ میلیون تومان به امور خیریه اختصاص یافت

  • کد خبر : 21772
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
در ماه مبارک رمضان ۱۲۷ میلیون تومان به امور خیریه اختصاص یافت
کاربران کارگزاری مفید در ماه مبارک رمضان 127 میلیون تومان از طریق سامانه پلکان به امور خیریه کمک کردند.

ماه مبارک رمضان امسال نیز با پدیده ویروس کرونا همراه بود، آسیب های این ویروس تنها محدود به حوزه سلامت نبوده بلکه تبعات اقتصادی و اجتماعی نیز داشته است.

البته این ابعاد منفی تنها یک روی سکه بود، روی دیگر سکه دوستی، همدلی و عزم همگانی دوباره در مقابله با ویروس کرونا و تبعات اجتماعی و اقتصادی ناشی از آن در موج جدید شیوع این ویروس بود که تقارن آن با ماه مبارک رمضان جلوه ویژه ای داشت.

مجموعه کارگزاری مفید و مشتریان نیز به نوبه خود با این حرکت همراه بودند و تلاش داشتند مسئولیت های اجتماعی خود را در این زمینه ایفا کنند؛ از جمله این فعالیت ها می توان به توسعه سامانه های الکترونیک، ارائه مشاوره غیرحضوری، پشتیبانی تماس ۲۴ ساعته و برگزاری دوره های آموزشی رایگان به صورت مجازی اشاره کرد.

همچنین کاربران سامانه پلکان، باشگاه مشتریان کارگزاری مفید در ماه مبارک رمضان ۱۲۷ میلیون تومان را به امور خیریه اختصاص دادند که معادل نقدی آن توسط کارگزاری مفید در دوره های زمانی مشخص به حساب مراکز امور خیریه واریز می گردد.

کارگزاری مفید عید سعید فطر، موسم توفیق در عبادت و عبودیت الهی را به تمامی هموطنان و مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می نماید و امید است با ادامه این دوستی ها و همدلی ها هرچه سریع تر شاهد ریشه کن شدن این ویروس باشیم.

http://tejaratava.ir/?p=21772

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.