• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
یادداشت علیرضا ملاحتی، خبرنگار

خودروهای خاکستری و بی توجهی خودروسازان

  • کد خبر : 65225
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
خودروهای خاکستری و بی توجهی خودروسازان
چگونه خودروسازان به نمای بصری شهرها و کشور توجه ای ندارند و بجای اینکه افزایش نشاط در جامعه را ایجاد کنند موجب کاهش روحیه و نشاط جامعه می شوند.

علیرضا ملاحتی – تجارت آوا، با کمی دقت در وضعیت خودروهای در حرکت حتما متوجه خواهید شد که اکثر این خودروها به رنگ سفید و مشکی هستند یا نهایتا تعدادی طوسی، نقره ای و خاکستری بوده و الباقی که تعداد قابل توجه ای نیستند به رنگ های دیگر بوده که بعضا آنها هم خودروهای خارجی و وارداتی هستند.

این به معنی آن است که با تلفیق این رنگ ها به رنگ خاکستری یعنی همان رنگ آسفالت خواهیم رسید.

وقتی به سایت های فروش محصولات خودروسازان داخلی از جمله ایران خودرو و سایپا مراجعه می کنیم با تعداد رنگ محدود در همان طیف هایی که گفته شد برخورد می کنیم که مشتری مجبور است یکی از همانها را انتخاب کند. درصورتی که در چندین دهه قبل در کشور و یا اکنون در بسیاری از کشورها از بروشورهایی که رنگبندی متنوع دارند استفاده می شود و مشتری قدرت انتخاب بیشتری دارد و در نهایت با انجام این کار نمای بصری شهرها بسیار زیباتر و نشاط آفرین خواهد بود.

شاید برخی بگویند این موضوع بسیار کوچکی است اما اینگونه نیست و موضوع روحیه و نشاط جامعه که امید به زندگی و امید به آینده را رقم می زند به هیچ وجه موضوع کوچکی نیست و متاسفانه خودرو سازان به این مسئله بسیار مهم سالهاست بی توجه ای می کنند.

 امید است مسئولین وزارت صمت و خودروسازان به این موضوع مهم توجه ویژه داشته باشند.

http://tejaratava.ir/?p=65225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.