• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
3

تفاهم‌نامه همکاری بین بانک تجارت و شرکت فولاد مبارکه به امضا رسید

  • کد خبر : 57007
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲
تفاهم‌نامه همکاری بین بانک تجارت و شرکت فولاد مبارکه به امضا رسید

تفاهم‌نامه همکاری بین بانک تجارت و شرکت فولاد مبارکه، به منظور ارائه خدمات ویژه از سوی بانک تجارت به گروه فولاد مبارکه، از طریق تمرکز فعالیت‌های پولی و بانکی کشور به امضا رسید.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از ایراسین، تفاهم‌نامه همکاری بین بانک تجارت و شرکت فولاد مبارکه به منظور ارائه خدمات ویژه از سوی بانک تجارت به گروه فولاد مبارکه از طریق تمرکز فعالیت‌های پولی و بانکی کشور، توسط هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک تجارت و محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به امضا رسید.

گسترش همکاری‌ها با هدف حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه درخصوص امضای این تفاهم‌نامه اظهار کرد: فولاد مبارکه سعی دارد نقش واقعی خود در توسعه کشور و اجرای پروژه‌های زیرساختی ارزشمند برای صنعت فولاد و اقتصاد ملّی را به خوبی ایفا کند.

وی افزود: رسالت اصلی ما اجرای پروژه‌های بزرگ ملّی است و با وجود پروژه‌های بزرگی که در دست اجرا داریم، باید بتوانیم با سرمایه‌گذاری‌های هدفمند، تولید پایدار را در بلندمدت رقم بزنیم تا به سودآوری پایدار برسیم.

 تفاهم‌نامه همکاری بین بانک تجارت و شرکت فولاد مبارکه به امضا رسید 

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با تاکید بر ضرورت حفظ منافع دوجانبه در این تفاهمنامه خاطرنشان کرد: با وجود مدل‌های مختلف تامین مالی، می‌طلبد که بانک‌ها برای افزایش سودآوری و توسعه فعالیت‌های صنایع، به‌ویژه صنعت فولاد، مدل‌های جدیدی پیشنهاد دهند تا ما نیز براساس آن مدل‌ها عمل کنیم و پیشنهاداتی که منافع دو طرف را دربردارد، اجرایی شوند.

طیب‌نیا ادامه داد: قطعاً بانک‌ها برای حمایت بهتر از شرکت‌های دانش‌بنیان، می‌توانند برنامه‌های سازنده‌ای پیشنهاد و ارائه دهند تا فولاد مبارکه با بررسی آن‌ها، به بهترین شکل بتواند از حوزه دانش‌بنیان در کشور حمایت کند.

بانک تجارت درصدد ایفای نقش تسهیل‌گری است
هادی اخلاقی مدیرعامل بانک تجارت در این آیین ضمن ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم‌نامه مشترک با مجموعه بزرگ فولاد مبارکه اظهارکرد: این مجموعه صنعتی نگین درخشانی در اقتصاد کشور است و در کنار آن بودن، یک فعالیت ارزنده است.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری حرفه‌ای برای ارتقا و پیشرفت دوجانبه افزود: بانک تجارت برای گسترش همکاری‌ها با فولاد مبارکه و استفاده حداکثری از این ظرفیت، درصدد تسهیل‌گری برای این مجموعه است.

 تفاهم‌نامه همکاری بین بانک تجارت و شرکت فولاد مبارکه به امضا رسید 

مدیرعامل بانک تجارت تصریح کرد: اجرای طرح‌های توسعه‌ای توسط فولاد مبارکه تحسین‌برانگیز است که در این مسیر، بانک تجارت سعی دارد تا موانع پیش روی این طرح‌ها را برطرف کند.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های ارزی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای بیان داشت: بانک تجارت صرف نظر از تفاهم‌نامه‌ای که امروز به امضا رسید، آمادگی لازم برای هرگونه تعامل با شرکت فولاد مبارکه را دارد و از آن استقبال می‌کند؛ امیدوارم پروژه‌های دیگر تعریف‌شده به سمتی برود که بتوانیم از این تعامل دوجانبه و سازنده، حداکثر استفاده را داشته باشیم.

http://tejaratava.ir/?p=57007

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.