• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

برگزاری دومین دوره کارآموزی تابستانه صنعت بیمه در تابستان ۱۴۰۰

  • کد خبر : 15995
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
برگزاری دومین دوره کارآموزی تابستانه صنعت بیمه در تابستان ۱۴۰۰

با عنایت به تجربه برگزاری نخستین دوره کارآموزی تابستانه صنعت بیمه در سال ۱۳۹۹، دفتر ارتباط با جامعه و صنعت پژوهشکده بیمه در نظر دارد با همکاری سندیکای بیمه‌گران ایران، دومین دوره کارآموزی تابستانه صنعت بیمه را در تابستان سال ۱۴۰۰ برگزار نماید.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی پژوهشکده بیمه، هدف از برگزاری این دوره، زمینه‌سازیِ پرورش نیروی انسانی متخصص و تقویت ارتباط دانشجویان/دانش‌آموختگان با صنعت بیمه و همچنین دانش‌افزایی و ارتقاء مهارت‌های مقدماتی دانشجویان/ دانش‌آموختگان قبل از ورود به صنعت می‌باشد.
رشته‌های موردنظر در این دوره شامل کلیه گرایش‌ها در رشته‌های مدیریت، بیمه، علوم اقتصادی، مالی، حسابداری، حقوق از گروه علوم انسانی/ رشته‌های آمار و ریاضی کاربردی از گروه علوم پایه و رشته‌های فناوری اطلاعات، صنایع، نفت، عمران، شیمی، برق و سایر رشته‌های مرتبط با حوزه کاری بیمه در گروه فنی و مهندسی می‌باشد. تقاضای دانشجویان خارج از رشته‌های مذکور نیز درصورت ارسال رزومه و مستندات مربوطه به آدرس ایمیل  hosseini.mo@irc.ac.irمورد بررسی قرار خواهد گرفت.
کلیه دانشجویان دارای واحد کارآموزی در واحدهای درسی و دانشجویان و دانش‌آموختگان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری که علاقه‌مند به گذراندن دوره کارآموزی به صورت اختیاری هستند می‌توانند به منظور ثبت‌نام از طریق سامانه آزمون پژوهشکده بیمه به نشانی lms.irc.ac.ir اقدام و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۰۸۴۰۸۴ داخلی ۱۵۴ تماس حاصل فرمایند.
ثبت نام در دومین دوره کارآموزی تابستانه صنعت بیمه از ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۹ آغاز و تا ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت و تاریخ برگزاری دوره متعاقباٌ اعلام خواهد شد.
لازم به ذکر است در این دوره قبل از ورود متقاضیان به دوره عملی، برنامه‌ای آموزشی به‌صورت مجازی توسط پژوهشکده بیمه  برگزار می‌شود. ضمنا پژوهشکده بیمه فاقد امکانات خوابگاهی برای متقاضیان شهرستانی است و پذیرش متقاضیان مزبور مستلزم تقاضا از سوی شعب شرکت‌های بیمه مستقر در شهرستان مربوطه است.
شایان ذکر است جذب کارآموزان از بین متقاضیان حسب ظرفیت انجام خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=15995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.