• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

برنامه ریزی متعدد در ستاد سیاستگذاری صنعت فولاد برای حل چالش گاز

  • کد خبر : 78830
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
برنامه ریزی متعدد در ستاد سیاستگذاری صنعت فولاد برای حل چالش گاز

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران گفت: این شرکت برای تامین گاز که به پاشنه آشیل تولید فولاد در کشور تبدیل شده است؛ برنامه های متعددی را در ستاد سیاستگذاری صنعت فولاد تعریف کرده است تا هم ظرفیت های جدید و هم قدیم بتواند این مانع را پشت سربگذارند و به توسعه کشور کمک کنند.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از ایراسین، محمد آقاجانلو، مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران، در نشست خبری طرح‌های توسعه‌ای شرکت فولاد سفیددشت گفت: خوشبختانه مجتمع های تولید فولاد اسفنجی مجددا به مدار تولید بازگشته اند و مثل فولاد سفید دشت که چندهفته ای است تولید خود را شروع کرده است؛ روز گذشته آخرین شرکت تولید کننده آهن اسفنجی وارد مدار تولید شد.

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران در ادامه گفت: متاسفانه بخش مهمی از ظرفیت فولاد کشور به دلایل مختلف از جمله مسائل زیرساختی برق و گاز معطل مانده است و ما باید این سرمایه کشور را به بهینه‌ترین شکل بکار گیریم. هدف از برنامه‌های شرکت ملی فولاد تحت راهبری ایمیدرو رفع گلوگاه‌ها در راستای افزایش استفاده بهینه از ظرفیت‌ها است و باید به استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها دست یابیم.

آقاجانلو افزود: شرکت ملی فولاد ایران برای تامین گاز که به پاشنه آشیل تولید فولاد در کشور تبدیل شده است؛ برنامه های متعددی را در ستاد سیاستگذاری صنعت فولاد تعریف کرده است تا هم ظرفیت های جدید و هم قدیم بتواند این مانع را پشت سربگذارند و به توسعه کشور کمک کنند.

http://tejaratava.ir/?p=78830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.