• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8
ایرج شرف زاده نایب رئیس شورای اسلامی شهر کیش خبرداد:

استفاده از دستگاه ضدعفونی محیطی در کیش

  • کد خبر : 1583
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷
استفاده از دستگاه ضدعفونی محیطی در کیش
نایب رئیس شورای اسلامی شهر کیش برای حمایت از تولید داخل استفاده از دستگاه ضدعفونی محیطی یک شرکت دانش بنیان داخلی در جزیره کیش خبرداد.

به گزارش تجارت آوا، ایرج شرف زاده در آیین رونمایی از دستگاه ضد عفونی محیطی شرکت تهویه پارس سعید در جمع خبرنگاران افزود: در شرایط کرونایی امروز شورا اسلامی شهر کیش در نظر دارد به منظور حمایت از ساخت داخل در سال جهش تولید سعی در استفاده از دستگاه ضدعفونی محیطی در جزیره کیش را دارد.

وی در ادامه گفت: جزیره کیش ۹۰ کیلومتر وسعت و حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد و اکثر جمعیت جزیره کیش مهاجر هستند البته حدود ۵ هزار نفر نیز بومی دارد.
ویروس کرونا طی ۸ ماه گذشته در جهان و کشور تاثیر زیادی گذاشته است البته سازمان منطقه آزاد کیش متولی این موضوع است که به همراه بقیه ارگان ها سعی در کنترل آن دارد شورای اسلامی نیز به لحاظ اقتصادی کمک به اصناف و بازاریان را در دستور کار دارد همچنین افراد خیر نیز کمکهای زیادی در تهیه دارو و تجهیزات داشته‌اند. وی ادانه داد: در جزیره کیش مردم بیشتر رعایت می کنند و تا امروز آمار ما نشان می دهد که ۱۷ نفر فوتی داشته ایم و آمار امروز جزیره نیز نشان می دهد نتیجه آزمایش ۳۰ نفر مثبت اعلام شده است البته باید بگویم شورای اسلامی سعی می‌کند محدودیت ایجاد نکند و بیشتر نقش کنترلی داشته باشد به این دلیل که ما تعداد هتل ها و رستوران های زیادی در جزیره را داریم و سعی می‌کنیم نظارت های روزانه بیشتری را داشته باشیم.
شورای اسلامی سعی می کند از دستگاه های ضدعفونی کننده محیط بیشتری در جزیره استفاده شود همچنین سازمان منطقه آزاد کیش و شورای اسلامی سعی در برقراری سلامت بیشتر در جزیره را دارند.
وی ادامه داد ما بعد از تهران دومین فرودگاه پرتردد در کشور را داریم و باید تسهیلات و خدماتی را ایجاد کنیم که مردم بتوانند به راحتی از این موارد استفاده کنند.

جهت بازدید از سایت شرکت می توانید به آدرس ذیل مراجعه نمایید:

www.tahvie-pars.com

http://tejaratava.ir/?p=1583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.