• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1
بنیانگذار صرافی رمزارزی یوبیتکس تاکیدکرد:

آغاز آموزش‌های رمزارزی برای کاربران از شهریور سال ۱۴۰۱/ معامله بیش از ۱۰۰ رمزارز در تالار معاملاتی یوبیتکس

  • کد خبر : 61921
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
آغاز آموزش‌های رمزارزی برای کاربران از شهریور سال ۱۴۰۱/ معامله بیش از ۱۰۰ رمزارز در تالار معاملاتی یوبیتکس
بنیانگذار و مدیرعامل صرافی رمزارزی یوبیتکس گفت: حوزه مارکت و آموزش برای کاربران در سامانه یوبیتکس از شهریورماه سال 1401 آغاز به کار خواهد کرد و هم‌اکنون شاهد وجود بیش از 100 رمزارز در تالار معاملاتی یوبیتکس هستیم.

محمد یعقوبی در نشست صمیمانه با خبرنگاران رسانه‌های متعدد فعال در حوزه رمزارز که به مناسبت گرامیداشت و تجلیل از مقام خبرنگاران برگزارشد، با اشاره به اینکه دغدغه‌های زیادی را ما در حوزه رمزارز لمس کردیم که برای برطرف کردن آنها از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد، گفت: ما خبرنگاران را از خود می‌دانیم که می‌توانند بسیاری مشکلات و معضلات حوزه رمزارز را حل و فصل کنند.
وی افزود: صرافی رمزارزی یوبیتکس از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را شروع کرده است و در اوایل سال ۱۳۹۹، از محصول یوبیتکس رونمایی شد که بیش از ۲ سال است، فعالیت می‌کند.
یعقوبی گفت: ۲ سال است که صرافی رمزارزی یوبیتکس، انرژی خود را روی موضوع مارکت و آموزش قرار داده است که برای تحقق آن از شهریور سال ۱۴۰۱ آموزش تخصصی کاربران خود را در حوزه رمزارز آغاز کرده است.
بنیانگذار صرافی رمزارزی یوبیتکس افزود: بیش از ۱۰۰ رمزارز در تالار معاملاتی صرافی یوبیتکس وجود دارد که در ایران برای یک صرافی رمزارزی بی نظیر است.
یعقوبی با بیان اینکه نام صرافی یوبیتکس در اکوسیستم فینتک قراردارد، گفت: سیستم تسویه حساب مالی برای کاربران مبتدی حوزه رمزارز اهمیت ویژه‌ای دارد، هرچند این موضوع شاید برای کابران حرفه‌ای مهم نباشد.
وی تصریح کرد: کارمزد معامله در صرافی یوبیتکس ۰٫۲۵ از کل مبلغ معامله است و برای انجام یک قانون‌گذاری درست در حوزه رمزارز، تعداد فعالان رمزارزی باید بیشتر شود. بنده در جلسه‌ای که با یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشتم، این نماینده به صراحت اعلام کرد که قانون‌گذاری در حوزه رمزارز به این زودی انجام نخواهد شد.
بنیانگذار صرافی رمزارزی یوبیتکس تاکیدکرد: باید نظارت بر صرافی‌های حوزه رمزارز بیشتر شود و قانون‌گذاری درست می‌تواند نقش موثری در انتخاب صرافی رمزارزی توسط کاربران داشته باشد. بسیاری از موضوعات در حوزه رمزارز نیاز به قانون‌گذاری ندارد اما، باید نظارت درست روی آنها انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: موضوع انجام صادرات محصولات مختلف از کشور با تبادل رمزارز اتفاق خوبی بود که انجام شد ولی نباید رسانه‌ای می‌شد زیرا، کشوری در تحریم است، نباید راه‌های دورزدن تحریم را رسانه‌ای کند.
یعقوبی اضافه‌کرد: صرافی رمزارزی یوبیتکس بر طبق قوانین مالیاتی، اظهارنامه‌های مالیاتی را تکمیل و به اداره مالیات ارسال می‌کند تا روی ریل قانون حرکت کرده باشد.
بنیانگذار صرافی رمزارزی یوبیتکس اظهارکرد: کسب دانش بالا برای انجام معاملات و سبدگردانی نیاز امروزکاربران مبتدی در حوزه رمزارز است که صرافی رمزارزی یوبیتکس هم به این موضوع مهم تاکید فراوان دارد.

http://tejaratava.ir/?p=61921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.