• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

کارت اعتباری بانک ملی ایران، جایگزینی حرفه ای به جای خرید با پول نقد

  • کد خبر : 18595
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸
کارت اعتباری بانک ملی ایران، جایگزینی حرفه ای به جای خرید با پول نقد

بانک ملی ایران کارت اعتباری خود را در اختیار همه متقاضیان قرار می دهد و برای ارائه این خدمت هیچ محدودیتی ندارد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، کارت اعتباری که یک ابزار برای خرید غیرنقدی و بازپرداخت مبلغ خرید به صورت اقساطی است، این امکان را به خریدار می دهد که بدون پرداخت وجه نقد و تنها به اعتبار بانک، نیاز خود به خرید مایحتاج عمومی را در لحظه برآورده کرده و پرداخت مبلغ آن را با تاخیر قابل توجهی آغاز کند.
این ابزار جایگزین بسیاری مناسبی برای تسهیلات خرید کالاست، چرا که تنها به میزان مورد نیاز از اعتبار آن کاسته می شود و نرخ سود تسهیلات نیز تنها به میزان اعتبار استفاده شده از متقاضی دریافت خواهد شد.
همچنین دریافت کننده کارت اعتباری می تواند ﺍﺯ ﺗﻤﺎﻣــﻰ ﻓﺮﻭﺷــﮕﺎﻩ ﻫﺎﻯ ﺩﺍﺭﺍﻯ ﭘﺎﻳﺎﻧــﻪ ﻓــﺮﻭﺵ ﻭ ﻓﺮﻭﺷــﮕﺎﻩ ﻫﺎﻯ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺘــﻰ، ﻧﺴــﺒﺖ ﺑــﻪ ﺧﺮﻳــﺪ ﻛﺎﻻ ﻭ ﺩﺭﻳﺎﻓــﺖ ﺧﺪﻣــﺎﺕ ﺍﻗــﺪﺍﻡ کرﺩﻩ ﻭ ﺍﻋﺘﺒــﺎﺭ ﻣﺼــﺮﻑ ﺷــﺪﻩ ﺭﺍ ﺑــﻪ ﺻــﻮﺭﺕ ﺍﻗﺴﺎﻁ ﺩﻟﺨﻮﺍﻩ ﺑﻪ ﺑﺎﻧﻚ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ کند.
کارت اعتباری بانک ملی ایران که ﺑــﻪ ﺻــﻮﺭﺕ ﺍﻧﻔــﺮﺍﺩﻯ ﻭ ﮔﺮﻭﻫــﻰ ﺍﺯ ﻣﺒﻠــﻎ ۱۰ ﻣﻴﻠﻴــﻮﻥ ﺭﻳــﺎﻝ ﺗــﺎ ﻣﺒﻠــﻎ ۵۰۰ ﻣﻴﻠﻴــﻮﻥ ﺭﻳــﺎﻝ ﺩﺭ تمامی ﺷﻌﺐ ارائه می شود، تنها به شرط داشتن حداقل سن ۱۸ سال تمام، داشتنن یک حساب نزد شعب این بانک، عدم سابقه چک برگشتی و نداشتن بدهی غیرجاری نزد شبکه بانکی کشور در کنار ارائه تضامین یا وثایق مورد قبول بانک تحویل می شود.
نرخ سود کارت اعتباری بانک ملی ایران سالانه ۱۸ درصد است و یک درصد از اعتبار تخصیصی در کارت‌های اعتباری، به عنوان حق اشتراک ارائه خدمات یک ساله دریافت می شود.
حق اشتراک کارت های اعتباری در اولین صورتحساب پس از خرید، بعد از انتخاب قسط دلخواه تنها با کارمزد سالانه (یک درصد سقف اعتبار) و سود دوره خرید در صورت انجام تراکنش در طی دوره صورتحساب قابل پرداخت است و مبلغ اولین قسط آن نیز در نخستین صورتحساب بعد از آن دریافت خواهد شد.
همچنین کسانی که از کارت اعتباری خود استفاده نکنند تنها کارمزد یک درصد سقف اعتبار را پرداخت خواهند کرد و مبلغی به عنوان سود برای آنها محاسبه نخواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه توضیحات کارت اعتباری بانک ملی ایران مراجعه کنید.

http://tejaratava.ir/?p=18595

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.