• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
4

پخش زنده برنامه پرمخاطب دنیای ورزش از شبکه تیوا اسپورت یک

  • کد خبر : 10203
  • ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
پخش زنده برنامه پرمخاطب دنیای ورزش از شبکه تیوا اسپورت یک

برنامه دنیای ورزش هشتم دی ماه به صورت زنده از شبکه تیوا اسپورت یک پخش خواهد شد که به موضوعات جذاب و حواشی این روزهای ورزش برای مخاطبان خواهد پراخت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی تیوا، اهمیت توجه به جایگاه ورزش در جامعه یکی از ابزارهای ایجاد نشاط و پویایی به ویژه در قشر جوان است به همین دلیل تولید برنامه هایی که به موضوع ورزش می پردازند یکی از ضروریات در برنامه سازی است که تیوا نیز با این هدف و پخش و تولید برنامه های متنوع، شبکه تیوا اسپرت را راه اندازی کرده است تا علاقه مندان به ورزش بتوانند برنامه های مورد علاقه خود را در هر جایی که هستند به راحتی مشاهده کنند.

برنامه پرمخاطب دنیای ورزش به صورت زنده از شبکه تیوا اسپرت یک هشتم دی ماه ساعت ٢٠ با اجرای آرش اسدی و خسرو والی زاده کارشناس برنامه به موضوعات جذاب و حواشی دنیای ورزش خواهد پرداخت.

در این برنامه ساکت الهامی سرمربی سابق تراکتور ، محمدرضا کاظمی آشتیانی رئیس سابق فدراسیون دومیدانی، علیرضا روش کارشناس رشته پرورش اندام به عنوان مهمانان اصلی برنامه حضور خواهند داشت. همچنین علیرضا خسروی کارشناس داوری به صورت تلفنی در این برنامه گفت و گو خواهد کرد.

شبکه تیوا اسپورت شبکه‌ اختصاصی ورزشی است که بصورت زنده برنامه های ورزشی روز دنیا از قبیل فوتبال، مسابقات اتومبیل رانی، موتور سواری، تنیس و بیلیارد به همراه برنامه ویژه کارشناسی فوتبال لیگ های معتبر خارجی و داخلی را برای شما عزیزان با کیفیت HD پوشش می دهد.

علاقه مندان جهت مشاهده این برنامه می توانند به سایت تیوا اسپرت به آدرس https://tva.tv/channels/Sport مراجعه کنند.

http://tejaratava.ir/?p=10203

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.