• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
5

ورود به کویت برای سینوفارم زده‌ها مشروط شد

  • کد خبر : 42421
  • ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
ورود به کویت برای سینوفارم زده‌ها مشروط شد

بر اساس مقررات جدید ورود به کویت، تنها کسانی که فایزر، جانسون، مدرنا یا آسترازانکا زده اند می توانند وارد این کشور شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، کشور کویت با توجه به انتشار سویه جدید کرونا، شرایط ورود مسافران به این کشور را اعلام کرد.

بر اساس اطلاعیه صادر شده، مسافران با ملیت یا اقامت کویت و مسافران دارای ویزا می‌توانند با داشتن شرایط زیر از کشور ایران به این کشور سفر کنند.

مسافران بالای ۱۸ سال می‌بایست دارای کارت واکسن فایزر یا مدرنا یا آسترازنکا یا جانسون باشند و از آخرین نوبت تزریق ۱۴ روز گذشته باشد.

مسافران تا ۱۶ سال که والدین آنها با شرایط فوق واکسینه شده باشند نیز می‌توانند به همراه والدین خود بدون کارت واکسن سفر کنند.

مسافران ۱۶ تا ۱۸ سال پس از ورود و انجام غربالگری، در صورت تشخیص پزشک، به هزینه مسافر در هتل قرنطینه خواهند شد.

مسافران دارای کارت واکسن اسپوتنیک یا سینوفارم یا سینوواک یا اسپایکوژن با شرط دریافت یک نوبت واکسن فایزر یا مدرنا یا آسترازنکا یا جانسون نیز می‌توانند به کشور کویت سفر کنند.

مسافرانی که ۹ ماه از دریافت نوبت دوم واکسن آنها گذشته باشد، می‌بایست دوز تکمیلی را دریافت کرده باشند.

تمامی مسافران بالای ۶ سال در پروازهای ورودی به کویت می‌بایست آزمایش PCR را در محدوده ۴۸ ساعت مانده به پرواز در یکی از مراکز تأیید شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در این لینک انجام داده و گواهی جواب منفی تست کرونا را به زبان انگلیسی به همراه داشته باشند.

مسافران قبل از پرواز می‌بایست اطلاعات خود را در این لینک ثبت‌نام کنند.

مسافران پس از ورود به کویت، می‌بایست ۷ روز خود را قرنطینه خانگی کنند.

نصب برنامه “Shlonik” و “Kuwait Mosafer” بر روی گوشی همراه مسافران و ثبت اطلاعات درخواستی در ابتدای ورود به کویت الزامی است.

مسافران دارای کارت واکسیناسیون صادره در کویت می‌بایست به هنگام ورود کارت واکسیناسیون خود را در برنامه “Immune app” یا برنامه “Kuwait mobile ID app” ارائه کنند.

مسافران دارای کارت واکسیناسیون صادره در خارج از کشور کویت، می‌بایست کارت خود را در این لینک بارگذاری کنند.

کارت واکسیناسیون می‌بایست دارای QR code باشد و در هنگام ورود ارائه شود.

http://tejaratava.ir/?p=42421

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.