• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
2
مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی؛

می توان با برنامه ریزی اصولی و دقیق ،زمینه های پرورش استعدادهای فرزندان را شناسایی کرد

  • کد خبر : 58369
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
می توان با برنامه ریزی اصولی و دقیق ،زمینه های پرورش استعدادهای فرزندان را شناسایی کرد
مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی؛ می توان با برنامه ریزی اصولی و دقیق ،زمینه های پرورش استعدادهای فرزندان را شناسایی کرد .

به گزارش تجارت آوا محسن تقیانی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی با بیان این مطلب که طرح تابستانه فرزندان همکار به منظور ارائه آموزش های متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در جهت استفاده بهینه از این اوقات تدارک دیده شده و در حال اجرا است افزود: این برنامه با همکاری و هماهنگی حوزه های فرهنگی و اجتماعی و توسعه مدیریت منابع انسانی و خدمات رفاهی در حال برگزاری می باشد.
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه ایجاد رفاه، رضایت کارکنان و ارتقاء سلامت همکاران و خانواده هایشان در اولویتهای کاری سازمان تامین اجتماعی است خاطر نشان کرد مجموعه برنامه های تابستانه فرزندان همکار برای دو گروه سنی ۷ تا ۱۰ سال و ۱۱ تا ۱۵ سال دختر و پسر اجرا می شود .
وی با اشاره به اینکه این طرح در مجموعه فرهنگی ورزشی نگین غرب برگزار می شود، افزود: این طرح با هدف شناسایی و شکوفا کردن استعدادهای این عزیزان و تعالی فرهنگی آنها برنامه ریزی و اجرا می شود .
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه می توان با برنامه ریزی اصولی و دقیق و غنی سازی اوقات فراغت زمینه های پرورش و استعدادهای فرزندان را شناسایی کرد. گفت: طرح تابستانه فرزندان همکار سازمان تامین اجتماعی از ۱۱ تیر ماه آغاز و به مدت دو ماه ادامه دارد .
دکتر محسن تقیانی با بیان اینکه ۱۵۰ فرزند دختر و ۱۴۰ فرزند پسر این طرح شرکت کرده اند اضافه کرد: در این برنامه هر شرکت کننده ۴۸ جلسه ی ۲ ساعته را در کلاسهایی که به طور متوسط ۴۰ نفر هستند، می گذراند .
وی با تاکید بر اینکه طرح تابستانه فرزندان همکار سازمان تامین اجتماعی در سه بخش تربیت بدنی، فرهنگی و خلاقیت اجرا می شود اذعان داشت: قصص قرآن، مهارتهای فردی و اجتماعی، شطرنج، فوتسال، والیبال، شنا، تکواندو، نقاشی خلاق، نجوم، سازه ماکارانی و … از جمله آموزشهای این دوره می باشد.
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه در مجموع ۱۶۰ جلسه فرهنگی و ۱۸۲ جلسه ورزشی تا پایان این طرح انجام خواهد شد خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم با ارائه طرح های جدید در این حوزه در جهت افزایش رضایت مندی همکاران گامهای مهم و موثری را برداریم.

http://tejaratava.ir/?p=58369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.