• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

معرفی خدمات گروه مالی سامان به صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی

  • کد خبر : 52622
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
معرفی خدمات گروه مالی سامان به صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی

بیمه سامان در راستای توجه همیشگی خود به صنایع و صادرکنندگان، ضمن حمایت از برگزاری پانزدهمین همایش سالانه اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی کشور، به معرفی خدمات خود به صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی پرداخت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه سامان، پانزدهمین همایش سالانه اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران با حضور فعالان عرصه فرآورده‌های نفتی و پالایشی وهمچنین مقامات مسئول کشور و با حمایت ویژه بیمه سامان، بانک سامان، کارگزاری سامان و صرافی سامان برگزارشد.

گفتنی است، در این همایش رضا شیرین گوهریان معاون اعتبارات بانک سامان به عنوان نماینده گروه مالی سامان به تشریح خدمات مالی و بیمه ای به صنایع نفت و پتروشیمی پرداخت و اعضای اتحادیه را از آخرین دستاوردها و محصولات گروه مالی مطلع کرد.

در پانزدهمین همایش سالانه اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی ایران، پنل های تخصصی با عناوینی چون تعارض منافع و تنظیم گری، آینده نفت و گاز در بستر تحولات جاری جهان و چالش های صنایع پایین دستی نفت و گاز با حضور جمعی از مسئولان از جمله معاون وزیر صمت، رئیس سازمان استاندارد، معاون پیشگیری ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اعضای هیات علمی دانشگاه برپا شد.

http://tejaratava.ir/?p=52622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.