• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

مردان مجرد بالای ۴۵ سال مجاز به ثبت نام در طرح مسکن شدند

  • کد خبر : 38223
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
مردان مجرد بالای ۴۵ سال مجاز به ثبت نام در طرح مسکن شدند

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهر سازی از امکان ثبت‌نام مردان مجرد بالای ۴۵ سال در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه وشهر سازی، محمود محمودزاده گفت: براساس مصوبه جدید هیأت دولت امکان ثبت‌نام مردان مجرد بالای ۴۵ سال و بیماران خاص با تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در طرح نهضت ملی مسکن فراهم شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهر سازی افزود: در جلسه چهارشنبه هیأت دولت، پیشنهاد پیشین وزارت راه و شهرسازی برای اصلاح بخشی از آئین‌نامه قانون ساماندهی تأیید و تصویب شد.

وی گفت: پیش‌تر سه گروه از مجردان، شامل زنان خودسرپرست بالای ۳۵ سال، معلولان جسمی و حرکتی با ۲۰ سال سن، و نخبگان علمی امکان مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن را داشتند.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص سابقه سکونت متقاضیان نهضت ملی مسکن که پیش‌تر ۵ سال اعلام شد، گفت: برای مهاجران از کلانشهرها، سابقه سکونت به یکسال تقلیل پیدا کرده است. بدین معنا که اگر کسی ساکن کلانشهری بوده و در شهر دیگر، تقاضای مسکن دارد با حدود یکسال سابقه سکونت در همان شهر امکان ثبت‌نام در طرح نهضت ملی مسکن را دارد.

همچنین برای کارکنان دولت و نیروهای نظامی و روحانیون بر اساس حکم اداری و یا بر اساس تشخیص حوزه‌های علمیه، سابقه سکونت ۵ ساله در طرح نهضت ملی مسکن مورد نیاز نیست. این افراد می‌توانند به جز تهران در سایر شهرهای کشور از این مزیت بهره‌مند شوند.

http://tejaratava.ir/?p=38223

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.