• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

مراسم تجلیل از برگزیدگان بیمه ملت به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی برگزار شد

  • کد خبر : 38229
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
مراسم تجلیل از برگزیدگان بیمه ملت به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی برگزار شد

طی مراسمی از برگزیدگان فرهنگی بیمه ملت با حضور دکتر دلفراز مدیرعامل، دکتر بهروز اسدنژاد رییس هیات‌مدیره و معصومه معصوم‌بیگی عضو هیات‌مدیره و ناظر معاونت برنامه‌ریزی و نوآوری به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ملت؛ در این مراسم، دکتر دلفراز با گرامی‌داشت روز کتاب و کتابخوانی، ضمن تاکید بر اهمیت حوزه آموزش در شرکت، خواندن کتاب را بسیار موثر بر ارتقای فردی و تقویت پایگاه اجتماعی دانست و گفت: بسیار خوشحالم که کارکنان در بیمه ملت، دارای چنین آرامش روحی و روانی هستند و به این مسائل توجه می‌کنند.
مدیرعامل بیمه ملت، تشکیل گروه کتابخوانی را از جمله اتفاقات بسیار خوب ذکر کرد و افزود: امیدوارم این فرهنگ در شرکت به اندازه‌ای گسترش یابد که همه کارکنان عضو این گروه شوند و به توسعه فردی خود اهمیت دهند.
مدیرعامل بیمه ملت، با اظهار امیدواری در خصوص استمرار این‌گونه برنامه‌های فرهنگی در شرکت بیان کرد: بیمه ملت در آینده نزدیک از برترین‌های صنعت بیمه در خصوص دانش فنی کارکنان خواهد بود؛ هر چند امروز نیز در حوزه اطلاعات بیمه‌ای اگر بهترین‌ نباشد؛ جزو برترین‌هاست و این امر، با حضور کارکنان بیمه ملت در میان رتبه‌های برتر آزمون‌های صلاحیت‌ حرفه‌ای بیمه‌ای کاملا مشهود است.
دکتر دلفراز، همچنین حمایت از نویسندگان را با خرید کتاب و کمک مالی مدنظر قرارداد و گفت: شرکت بیمه ملت و کارکنان آن، سال‌هاست که در سایه این آرامش، توانسته در مسیر اهداف و استراتژی‌های خود حرکت کند و به لحاظ منابع انسانی، پورتفو، ضریب خسارت، مدیریت ریسک و… به جایگاه خوبی در صنعت بیمه دست یابد.

دکتر بهروز اسدنژاد نیز در بخش دیگری از این مراسم؛ این حرکت مدیریت آموزش همراه با فعالیت‌های کارکنان را حرکتی جوششی در سازمان خواند و گفت: ارتقای دانش و گردش آن در میان کارکنان با هدف‌گذاری و جهت‌دهی مطلوب؛ آینده سازمان را تضمین می‌کند.

معصومه معصوم‌بیگی نیز این اقدام مدیریت آموزش را موثر در ایجاد شور و شوق به کتاب و کتابخوانی در میان کارکنان دانست و اظهار کرد: امیدوارم روزی فرا برسد که عادت به مطالعه، در همه تفکرات، اندیشه‌ها و دل‌های کارکنان نهادینه شود چرا که این مهم، علاوه بر تاثیر در رشد و اعتلای فرهنگ عمومی، در ارتقای جایگاه سازمان نیز اثر می‌گذارد.

در پایان مراسم «تجلیل از برگزیدگان بیمه ملت به مناسبت روز کتاب و کتابخوانی» که روز دوشنبه ۲۴ آبان‌ماه ۱۴۰۰ در سالن همایش‌های بیمه ملت برگزار شد؛ دکتر دلفراز مدیرعامل، دکتر بهروز اسدنژاد رییس هیات‌مدیره، معصومه معصوم‌بیگی ناظر معاونت برنامه‌ریزی و نوآوری و جمعی از کارکنان بیمه ملت حضور داشتند و از برگزیدگان گروه کتابخوانی بیمه ملت و نویسندگان کتاب تجلیل به عمل آمد.

http://tejaratava.ir/?p=38229

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.