• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

مدیرعامل جدید گروه توسعه ملی منصوب شد

  • کد خبر : 38949
  • ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
مدیرعامل جدید گروه توسعه ملی منصوب شد
با حضور مدیرعامل بانک ملی ایران، اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت های تابعه گروه توسعه ملی، مدیرعامل جدید این گروه منصوب شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در ابتدای این مراسم دکتر فرزین با بیان این که خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی افتخار محسوب می‌شود و هدف تمام ارکان بانک نیز خدمت به مردم و مشتریان است، اظهارداشت: حرکت در این مسیر، مشکلات بسیاری دارد که مدیران و کارکنان بانک با درایت، همدلی و همراهی آن را خلق و محقق کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه راه برون رفت بانک از مشکلات، برنامه ریزی و وجود یک راهبرد اساسی است، گفت: با یک برنامه ریزی تحول و تدوین برنامه ای مدون، کارآمد و عملیاتی در تمامی ارکان باید بانک به جایگاه اصلی و واقعی آن بازگردد.

دکتر فرزین در ادامه سخنانش با بیان این مطلب که خلق بنگاه و ارزشمند کردن آن کار بانک است،‌ افزود: در ماه های پیش رو بانک ملی ایران با وجود منابع انسانی شایسته و متخصص در صف و ستاد، دارایی های گسترده و نام وزین بانک ملی ایران که به قطع ملی و با قدمت بیش از ۹ دهه متعلق به تمامی مردم ایران است با ریل گذاری درست در مسیر اصلی خود یعنی خدمت به مردم گام بر می دارد تا به یک سیستم پربازده تبدیل شود.

 وی گروه توسعه ملی را بازوی پرتوان بانک دانست و افزود: ذکر این نکته نیز ضروری است که گروه توسعه ملی با هم افزایی و نقش آفرینی درست و به دور از هرگونه شتابزدگی در بازار سرمایه می تواند موتور محرکه بانک ملی ایران در حرکت به سمت خلق ثروت و تکمیل زنجیره ارزش باشد.

تقویت و توسعه بخش فناوری اطلاعات دیگرمحورسخنان مدیرعامل بانک ملی ایران در این مراسم بود که با اشاره بر رشد سریع این بخش و با تاکید بر اینکه آینده نظام بانکداری مبتنی بر فناوری اطلاعات است، افزود: بانکداری اینترنتی رشدی بسیار سریع دارد، بنابراین باید تلاش کنیم محصولات جدید فناورانه و نوآورانه خلق کنیم.

دکتر فرزین در پایان سخنانش نیز با بیان این که امیدوارم گروه توسعه ملی با هدایت مدیریت جدید به اهداف عالی خود دست یابد از مدیرعامل جدید گروه توسعه ملی خواست تا با تشکیل کمیته انتصابات در گروه، عملکرد، تعهد، سلامت و تخصص افراد، مبنای انتخاب باشد.

مدیرعامل جدید گروه توسعه ملی نیز در ادامه، بیان کرد: تمام تلاش من این است که در یک فضای حرفه‌ای و دوستانه درکنار هم و با کار تیمی بتوانیم به اهداف تعیین شده دست یابیم.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم که تغییرات در راستای اعتلای این مجموعه بزرگ باشد، گفت: در این مدت، فعالیت‌های زیربنایی مناسبی انجام شده و وظایف بسیاری مانده که ان‌شاالله به خوبی انجام خواهیم داد.

گفتنی است: در پایان این مراسم حکم انتصاب بابک سعیدی مدیرعامل جدید و همچنین رحمت الله صادقیان به عنوان رئیس هیئت مدیره گروه توسعه ملی توسط مدیرعامل بانک ملی ایران تقدیم و از زحمات و تلاش‌های مسئولانه امیر تقی خان تجریشی در دوران تصدی مسئولیتش قدردانی شد.

http://tejaratava.ir/?p=38949

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.